کد خبر : 1669877 | 03 اسفند 1398 ساعت 14:26 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

لیونل مسی کابوس شب و روز سرمربی ایبار

خوزه لوئیس مندیلیبار سرمربی ایبار امشب باید تیمش را برابر بارسا روانه میدان کند؛ در حالی که هرگز از گزند مسی در امان نمانده است.

لیونل مسی کابوس شب و روز سرمربی ایبار

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امروز از ساعت 18.30 در نوکمپ میزبان ایبار خواهد بود. دیداری حساس که آبی اناری ها به سه امتیازش نیاز مبرم دارند. چشم امید بارسلونا قطعا به لیونل مسی خواهد بود. 

در 11 بازی قبلی بارسا تنها یک امتیاز به ایبار واگذار کرده و توانسته 32 امتیاز برابر این تیم به دست بیاورد. نقش اصلی را نیز مسی برعهده داشته و توانسته 16 گل در 10 بازی به ثمر برساند. او فقط یک بازی برابر ایبار را از دست داد ولی بلوگرانا توانست 3-1 پیروز شود. مسی 7 گل در نوکمپ و 9 گل نیز در ایپوروئا وارد دروازه ایبار کرده است.

 

 

1479951

 

 

هرچند ایبار 10 بازی اخیرش به بارسا را باخته اما نمایش های بعضا خوبی را برابر این تیم داشته و در برخی از این دیدارها اصلا شایسته شکست نبود.

مسی همچنین کابوس شب و روز مندیلیبار سرمربی ایبار است. او در 22 مصافش برابر تیم های این مربی توانسته 28 گل به ثمر برساند. در واقع مندیلیبار نه با وایادولید، نه با اوساسونا، لوانته و ایبار نتوانسته برابر مسی و بارسا به پیروزی برسد.

 

 

1479716

 

 

مندیلیبار در نشست خبری پیش از بازی امروز ضمن تمجید از مسی گفت:« فکر می‌کنم که مسی استراحت کند. او در جریان بازی به اندازه کافی استراحت می‌کند. شاید اگر برای مسی روز تعطیلی اختصاص دهید، او زمان بیشتری را خواهد ایستاد بیشتر خسته خواهد شد.

یک بار با اوساسونا در رقابت‌های کوپا‌دل‌ری در نوکمپ به مصاف بارسلونا رفتیم. ابتدا گفته شد که مسی به دلیل مشکل معده و تب بازی را از دست خواهد داد اما بعداً او به این بازی دعوت شد و روی نیمکت حضور داشت. ما 2-0 عقب بودیم که ناگهان دیدیم مسی در حال گرم کردن است. او به زمین آمد دو گل به ثمر رساند و ما بازی را 4-0 باختیم‌.»

 

 

دیدگاه‌ها