کد خبر : 1669887 | 03 اسفند 1398 ساعت 17:30 | 36.9K بازدید | 0 دیدگاه

کارلس پرز:

رویای درخشش در بارسلونا را از من گرفتند

کارلس پرز محصول آکادمی لاماسیا امید زیادی به درخشش با پیراهن بارسا داشت ولی نیم فصل او را به آاس رم فروختند.

رویای درخشش در بارسلونا را از من گرفتند

به گزارش "ورزش سه"، کارلس پرز که به تازگی توانسته بود از پایه های بارسا خود را به تیم اول برساند و در شروع فصل جاری به همراه آنسو فاتی درخششی خیره کننده داشت، در انتقالات زمستانی راهی رم شد. بارسا او را بدون بند بازگشت به تیم ایتالیایی واگذار کرد در حالی که پرز هر بار به میدان رفت، توانسته بود ارزش هایش را نشان دهد.

کمتر کسی تصور می کرد که بارسا پرز را به راحتی از دست بدهد. ستاره 21 ساله اکنون در رم خوش می درخشد و پنجشنبه شب در بازی برابر خنت موفق به زدن تک گل جالوروسی شد.

 

 

1474300

 

 

پرز در مصاحبه با موندودپورتیوو گفت:« ناراحتم؟ بله اما بیشتر به خاطر شیوه رفتار باشگاه. معتقدم در نهایت رفتار خوبی با من نشد ولی در هر صورت قدردان بارسلونا هستم.

من از کودکی همه چیزم را برای بارسا دادم و رویایم رسیدن به تیم اول بود و به این مهم نیز رسیدم ولی آنها بی دلیل رویای درخشش در بارسلونا را از من گرفتند. معتقدم بازی های خوبی برای بارسا انجام دادم و در حالی که مرتب از اهمیت بازیکنان آکادمی صحبت می کنند اما در عمل چیزی خلاف این را شاهد هستیم. بارسلونا من را در فوتبال به شهرت رساند و نمی توانم قدردانش نباشم ولی پایان کارم در باشگاه، خوش نبود.

بارسا حالا دیگر موضوعی مربوط به گذشته است و من تمام تمرکز روی رم است. مشخص نیست روزی به بارسا برگردم یا خیر. کسی از آینده خبر ندارد.»

 

 

Video thumbnail

دیدگاه‌ها