کد خبر : 1669896 | 03 اسفند 1398 ساعت 16:17 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

رشید شاهد نیمکت نشینی رقیب می‌شود؟

دروازه بان جام جهانی رفته فوتبال ایران این روزها وضعیت رقیب اصلی خود را مساعد نمی بیند. او در حالی به روند بازی خود ادامه می دهد بیرانوند احتمالا روی نیمکت باید بازی بیست و یکم را پشت سر بگذارند.

رشید شاهد نیمکت نشینی رقیب می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، دروازه بان فعلی تراکتوری ها را می توان یکی از بهترین های فوتبال ایران در سال های اخیر دانست. او که پس از جام ملت های آسیا دوره قبلی یکی از دروازه بان های مورد وثوق کارلوس کی روش بود و در تمامی اردوهای تیم ملی حضور داشت قطعا یکی از سنگربانان مورد اعتماد در لیگ برتر محسوب می شود که در دوره های مختلف رقبای متفاوتی داشت. او این روزها علیرضا بیرانوند را به عنوان رقیب اصلی خود می بیند.

 

1472656

 

مظاهری که از ابتدای لیگ نوزدهم موفق شد در تبریز به بازی های خوب خود ادامه دهد و موفقیت های ذوب آهن را این بار در تراکتور تکرار کرد در حالی برای سرخ پوشان به میدان می رود که رقیب اصلی خود در تیم ملی را نیمکت نشین می بینند. علیرضا بیرانوند که در روزهای اخیر حرف و حدیث هایی مبنی بر اختلاف وی با سرمربی پرسپولیسی ها به گوش می رسید به احتمالا فراوان در دیدار مهم سرخ ها برابر سپاهان نیز روی نیمکت خواهد نشست و به این ترتیب مظاهری می تواند با ادامه بازیهای خود در لیگ نوزدهم برتعداد بازی های خود بیفزاید.

دیدگاه‌ها