کد خبر : 1669897 | 03 اسفند 1398 ساعت 16:24 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

سومین نبرد سال شهرخودرو با شاگردان تارتار

تیم نفت مسجدسلیمان باید فردا از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم شهرخودرو مشهد برود.

سومین نبرد سال شهرخودرو با شاگردان تارتار

به گزارش "ورزش سه"، فردا سه دیدار معوقه از هفته بیستم لیگ برتر برگزار می‌شود و تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

 

سپاهان و پرسپولیس به مصاف هم می‌روند، استقلال و ذوب آهن نیز با هم دیدار می‌کنند و در مشهد شهر خودرو از تیم نفت مسجدسلیمان میزبانی خواهد کرد. شهرخودرو که در سه بازی اخیرش در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا شکست خورده برای جبران متفاوت به میدان می‌آید تا وضعیتش در جدول را بهبود ببخشد. نفت مسجدسلیمان که در میانه جدول قرار دارد با برد در این دیدار انگیزه‌هایش برای کسب سهمیه بیشتر خواهد شد.

 

این سومین باری است که دو تیم در این فصل به مصاف هم خواهند رفت، در دیدار نخست که در چارچوب لیگ برتر در مسجدسلیمان برگزار شد دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند، دیداری که اشتباه دو دروازه‌بان باعث شد تا بازی با این نتیجه تمام بشود. در دومین دیدار نیز دو تیم در مشهد و در چارچوب جام حذفی با یکدیگر دیدار کردند که تک گل احمد الجبوری باعث شد شاگردان تارتار به مرحله بعد صعود کنند.
 البته در دو دیدار قبل یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی حضور داشت و این بار مجتبی سرآسیایی هدایت مشهدی‌ها را در نبرد با شاگردان تارتار بر عهده خواهد داشت.

دیدگاه‌ها