کد خبر : 1669908 | 03 اسفند 1398 ساعت 17:15 | 85.9K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از کیت جالب سرخ‌ها در نیم فصل دوم؛

شیر شاخ‌دار روی کیت جدید پرسپولیس (عکس)

از پیراهن پرسپولیس در ادامه مسابقات لیگ برتر در فصل نوزدهم رونمایی شد. پیراهنی که متفاوت تر و زیباتر از طر‌ح های قبلی به نظر می رسد و طراح آن از نحوه شکل گیری آن گفته است.

شیر شاخ‌دار روی کیت جدید پرسپولیس (عکس)

 

به گزارش "ورزش سه"، پس از رونمایی از پیراهن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، حالا نوبت به کیت سرخپوشان در لیک برتر رسید؛ طرحی که در دو رنگ قرمز و سفید تهیه شده و حضور شیری شاخ دار، روی این پیراهن خودنمایی می کند.  


طراح این لباس در مورد حضور شیر شاخدار روی کیت جدید می گوید: « شیر شاخدار نماد استحکام، قدرت، ذکاوت و اصالت به شمار می رود. این طرح وقتی به صورت نقش برجسته دوبعدی در ذهنم شروع به دویدن کرد، می توانستم به راحتی قدرت، حرکت، تهاجم و درنهایت پیروزی را در آن ببینم. ایده از همینجا شکل گرفت و به اجرایش پرداختم.»


او در مورد سنگی که پس زمینه طرح را تشکیل می دهد، اضافه کرد:« بافتِ سنگ در پس زمینه، همواره در نظرم نماد پیچیدگی های ساده‌ای است که از نظمی خاص پیروی می‌کند و همین باعث استحکام و اتحادش می‌شود. این طرح، استعاره ای از ثبات و سرسختی، از تحمل و مقاومت و در نگاهی بس مختصر همانند تیم فوتبالی است که بازیکنانش یک به یک از پیچیده گی های خاصی مختص به خود مملو هستند ولی در زمین بازی، نظمی که آنها را به هدف مشترک می‌رساند را سرسختانه دنبال می‌کنند.»

 

1479988

 

1479987

 

1479986

 

1479985

 

1479984

دیدگاه‌ها