کد خبر : 1669916 | 03 اسفند 1398 ساعت 17:44 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ‌کس اندازه من سقاییان را نمی‌شناسد

حاجیلو: این صحبت‌ها درمورد مربی من کذب است

ریس آکادمی باشگاه استقلال ضمن انتقاد از مطرح‌شدن شایعات مطرح‌شده در خصوص مربی تیم جوانان استقلال اعلام داشت هیچ‌کسی دلش بیشتر از من برای استقلال نمی‌سوزد.

حاجیلو: این صحبت‌ها درمورد مربی من کذب است

به گزارش "ورزش سه"، اصغر حاجیلو پیشکسوت و مدافع متعصب سال‌های گذشته استقلال و رئیس آکادمی این باشگاه در خصوص شایعات اخیری که درباره  سرمربی تیم فوتبال جوانان این تیم به وجود آمده در گفتگو با ورزش سه  گفت: «من هم مثل شما صحبت‌های کذب زیادی درباره علی سقاییان سرمربی تیم جوانان استقلال شنیدم، اما به‌خوبی می‌دانم که این شایعات از کجا نشات می‌گیرد و برایم قابل پیش‌بینی هم بود.»

 

حاجیلو می گوید: «هیچ‌کسی به‌اندازه من این پسر را نمی‌شناسد و اگر می‌خواهید بدانید او پیش از این چه افتخاراتی را به دست آورده است این را بگویم که دومرتبه به همراه تیم فوتبال مقاومت قهرمان جوانان ایران شده و به همراه پیکان هم به مقام دوم دست‌یافته است درحالی‌که در آن سال هم حقش قهرمانی بود. ضمن اینکه در 44 بازی متوالی در همین مقطع سنی جوانان اجازه نداد تیمش ببازد که این خودش موضوع بسیار مهمی است. او از سال 91 –تا 94 هم سابقه حضور در استقلال را هم دارد. علاوه بر این او در تیم ناشنوایان دستیار من بود و به همین دلیل من شناخت زیادی از او دارم.»

 

حاجیلو در خصوص مدرک مربیگری و بازیکنانی که وی در دوران حضورش به فوتبال معرفی کرده است هم گفت: «او دارای مدرک مربیگری B آسیا است و همچنین شما می‌توانید از رضا شکاری، رضا آذری، امید نورافکن و بسیاری از بازیکنان جوانی که در هم‌اکنون در لیگ برتر بازی می‌کنند سؤال بپرسید تا متوجه شوید سقاییان در رشد آن‌ها چه تأثیری داشته است. من اگر بگویم قرارداد او چقدر است باورتان نمی‌شود چراکه اصلاً احتیاجی به این پول‌ها ندارد.»

 

مدیر آکادمی باشگاه استقلال در پایان گفت: «شما بروید نتایج تیم‌های پایه را از زمان حضور مدیریت جدید جویا شوید تا متوجه شوید مربیان چقدر خوب کار می‌کنند. من به‌خوبی می‌دانم چه کسانی با چه اهدافی این موضوعات از پایه بی‌اساس را مطرح می‌کنند و من از این بابت بسیار متأسفم. ضمن اینکه سابقه من در استقلال کاملاً مشخص است و موفقیت استقلال برای من از هر چیزی مهم‌تر است.»

دیدگاه‌ها