کد خبر : 1669928 | 03 اسفند 1398 ساعت 15:35 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح مدیرعامل باشگاه باکو؛

توضیح در خصوص سفر خارجی مربی تیم‌ملی فوتسال

مدیرعامل باشگاه راه مطمئن باکو گفت: بیش از هر چیز حضور‌مان با هدف وحدت میان ایرانیان ورزشکار خارج از کشور بود و به همین خاطر نایب قهرمانی ما در این المپیاد ارزشمند بود.

توضیح در خصوص سفر خارجی مربی تیم‌ملی فوتسال

به گزارش "ورزش سه"، در حاشیه اولین دوره مسابقات المپیاد ایرانیان خارج از کشور در آذربایجان، سرمربی تیم‌ملی فوتسال کشورمان از این مسابقات بازدید کرد. مسابقاتی که با نایب قهرمانی تیم فوتسال راه مطمئن باکو و قهرمانی تیم رکورد آذربایجان به پایان رسید.
اصغر جعفرزاد مدیرعامل باشگاه راه مطمئن باکو در خصوص علت حضور ناظم‌الشریعه در باکو گفت: ایشان برای صحبت با رئیس فدراسیون آذربایجان به باکو سفر کرده بودند که در خلال این حضور به تیم ما هم سر زدند که باعث خوشحالی ما شد. اینطور که متوجه شدم قرار است تیم‌های ملی فوتسال ایران و آذربایجان به زودی یک دیدار دوستانه را با هم برگزار کنند.


وی همچنین با تمجید از بازیکنان تیمش افزود: ما هم برای اولین بار وارد المپیاد ایرانیان خارج از کشور شدیم و موفق شدیم در بین رشته‌های برگزار شده این رقابت‌ها عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کنیم.

 

1480015


جعفرزاد با بیان اینکه این رقابت‌ها در دو گروه سه تیمی برگزار می‌شد خاطرنشان کرد: به غیر از تیم راه مطمئن باکو به عنوان نماینده ایران و دو تیم از جمهوری آذربایجان، تیم‌های دیگری از کشورهای گرجستان، ترکیه و ... حضور پیدا کرده بودند که دارای بازیکنان ایرانی بودند که جمع شدن ایرانیان ورزشکار در کنار هم بسیار مهم و ارزشمند بود. شرکت راه مطمئن باکو نیز به عنوان حامی و اسپانسر ورزشکاران و کارگزار ورزشی ورزشکاران ایرانی مقیم باکو در این رقابتها حاضر بود.

دیدگاه‌ها