کد خبر : 1669951 | 03 اسفند 1398 ساعت 19:25 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت مصدومان فجر؛ کاکوها امیدوار شدند

فجرسپاسی که طی هفته‌های اخیر از دستیابی به پیروزی ناکام مانده، در دیدار فردای خود با توجه به بازگشت مصدومان تاثیرگذارش از امیدواری بالایی برای کسب نتیجه برخوردار است.

به گزارش "ورزش سه"، فجرسپاسی هفته گذشته در دقایق پایانی موفق شد برابر رایکا به گل تساوی خانگی دست یابد و این در حالیست که اوضاع برای شاگردان داوود مهابادی طی هفته‌های گذشته چندان موفقیت آمیز نبوده و آنها کاملا از صدر و جمع مدعیان فاصله گرفته‌اند.


مشکلات مالی در کنار عدم تخصیص بودجه لازم برای جذب بازیکنان باعث شد تا آنها برخلاف دیگر تیم‌ها در نقل و انتقالات زمستانی قدرتمند ظاهر نشوند. موضوعی که در ادامه با مصدومیت چهره‌های تاثیرگذار این تیم باعث شد تا از کسب نتیجه دور بمانند. نفراتی مثل جلالی راد در درون دروازه که از شهرخودرو برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی به این تیم پیوسته، طی این فصل ستاره درخشان فجر بوده که در هفته‌های اخیر به دلیل مصدومیت غایب بوده. با این حال او در بازی این هفته و برابر سرخپوشان قادر خواهد بود تیمش را بعد از هفته‌ها همراهی کند. بابایی دیگر بازیکنی است که شرایط همراهی تیم را به دست آورده تا خیال این تیم در خط میانی نیز راحت باشد و باید اکنون دید آنها قادر خواهند بود مقابل تیم اوج گرفته سرخپوشان با هدایت رضا عنایتی در تهران به نتیجه مناسبی دست یابند یا خیر.

 

دیدگاه‌ها