کد خبر : 1669956 | 03 اسفند 1398 ساعت 19:27 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: منتظر کارت قرمز داور برای لوسلسو بودم

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، معتقد است که تیمش باید بهتر از این‌ها عمل کند.

لمپارد: منتظر کارت قرمز داور برای لوسلسو بودم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امروز در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس میزبان تاتنهام بود و در پایان موفق شد این بازی مهم را با پیروزی ۲-۱ به پایان برساند. موضوعی که باعث شد شاگردان فرانک لمپارد جایگاه خود را در رتبه چهارم جدول تثبیت نمایند و البته به کسب سهمیه لیگ قهرمانان در این فصل امیدوار تر شوند.

 

فرانک لمپارد در پایان بازی گفت: " از گلی که دریافت کردیم کمی ناامید شدم اما به طور کلی نمایش خوبی داشتیم و می‌توانستیم یک گل دیگر نیز بزنیم. روزهای سختی را پشت سر می‌گذاریم و باید علت این موضوع را متوجه شویم. من بازیکنانم را بر اساس شایستگی شان به زمین می فرستم. به طور کلی روحیه و انرژی بازیکنانم فوق‌العاده است."

 

 

1480056

 

 

لمپارد درباره جنجال VAR در بازی امشب و اخراج نشدن لوسلسو نیز گفت: " همه فهمیدند که داور اشتباه کرده است. منتظر بودم که او کارت قرمز را به لوسلسو نشان دهد. در این حرکت سلامتی بازیکنان من به خطر افتاد. در چنین حرکاتی عذرخواهی اصلاً کافی نیست و من بسیار ناراحت هستم. من از VAR استقبال می کنم اما امروز اشتباه بزرگی مرتکب شد. این صحنه کاملا واضح بود و باید به مانیتور کنار زمین رجوع می شد."

 

1480028

 

لمپارد در مورد دست دادن مورینیو در پایان بازی با او گفت: " من احترام زیادی برای او قائل هستم و اینکه اولین مربی بودم که در بازی رفت و برگشت وی را شکست دادم نشان می دهد که او مربی بزرگی است."

دیدگاه‌ها