کد خبر : 1669995 | 03 اسفند 1398 ساعت 23:42 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: رویای یووه قهرمانی در چمپیونزلیگ است

مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس، از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد.

ساری: رویای یووه قهرمانی در چمپیونزلیگ است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امشب و پیش از بازی حساس این هفته خود در لیگ قهرمانان اروپا برابر لیون در سری آ رو در روی اسپال قرار گرفت و در نهایت موفق شد با نتیجه ۲-۱ پیروز شود تا با روحیه ای خوب پا به رقابت های چمپیونزلیگ بگذارد.

 

مائوریتزیو ساری در پایان بازی گفت: " این همان وضعیتی بود که در بازی قبلی تجربه کردیم. فرصت های گلزنی زیادی داشتیم که استفاده نکردیم اما خوشبختانه پیروز شدیم. تیم به وضوح در حال پیشرفت است. خوب است که ما فرصت‌های زیادی ایجاد می‌کنیم. در سه بازی قبلی ۷ بار توپ را به تیر دروازه زدیم. "

 

 

1480155

 

 

جورجو کیه لینی بعد از مدت ها در ترکیب اصلی یوونتوس قرار گرفت. ساری در این باره گفت: " او یک ساعت و ۲۰ دقیقه در آن زمین حضور داشت و در این زمان ما هیچ گلی دریافت نکردیم. او نمی تواند هر سه روز یک بار بازی کند اما با این وجود در ۱۰ روز گذشته پیشرفت زیادی داشته و آمادگی بدنی او بیش از حد انتظار ما بوده است. اگر به همین روند ادامه دهد قطعاً در یکی از بازی‌های بزرگ آینده ما حضور خواهد داشت"

ساری در ادامه گفت: " هدف ما باید لیگ قهرمانان و اسکودتو باشد که یک رویا محسوب می‌شود. خوب است که در زندگی بعضی اوقات رویاهای خود را دنبال کنید. فصل گذشته با چلسی در ۱۳ بازی به پیروزی رسیدیم و تنها دو تساوی کسب کردیم اما در مقطعی تا نزدیک حذف شدن نیز پیش رفتیم. این خاصیت بازی‌های حذفی است و باید کمی هم خوش شانس باشیم."

دیدگاه‌ها