کد خبر : 1670010 | 04 اسفند 1398 ساعت 01:11 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

توقف میلان در خانه فیورنتینا (عکس)

میلان در دیداری از هفته بیست و پنجم سری آ، در خانه فیورنتینا با نتیجه 1-1 متوقف شد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان استفانو پیولی که در هفته های اخیر بارها برتری شان را مقابل حریفان از دست دادند، در دیدار امشب هم در حالی که ابتدا با گل آنته ربیچ پیش افتادند، در نهایت به یک امتیاز از این دیدار رضایت دادند.

نیمه اول این دیدار در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که زلاتان ابراهیموویچ در دقیقه 34 دروازه حریف را باز کرد اما داور بعد از استفاده از VAR، به دلیل خطای هند، این گل را نپذیرفت.

تلاش میلانی ها برای رسیدن به گل سرانجام در دقیقه 56 نتیجه داد. روی یک ارسال به محوطه جریمه فیورنتینا بود که ربیچ از دفع ناقص و تعلل مدافعان حریف استفاده کرد و با یک شوت محکم، روسونری را پیش انداخت.

شش دقیقه بعد، دالبرت هنریکه که مانع یک ضدحمله میلانی ها شده بود، با کارت قرمز داور، از بازی اخراج شد تا کار برای فیورنتینا دشوار شود.

اما علی رغم این اتفاق، تیم میزبان در ادامه نمایش بهتری داشت و سرانجام در دقیقه 85 به گل تساوی رسید. خطای رومانیولی روی کوترونه در محوطه جریمه میلان باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. پولگار پشت ضربه قرار گرفت و علی رغم شیرجه خوب دوناروما، دروازه میلان را باز کرد تا در نهایت این دیدار با تساوی 1-1 به پایان برسد.

 

1480171

 

1480172

 

دیدگاه‌ها