کد خبر : 1670017 | 04 اسفند 1398 ساعت 08:23 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

اطلاعیه جالب باشگاه سپیدرود برای طرفداران گیلانی

درخواست تیم لیگ یکی از هوادارانش؛ به بابل نیایید!

روابط عمومی باشگاه سپیدرود در اطلاعیه ای از هواداران این تیم تقاضا کرد تا از سفر به بابل پرهیز کنند.

درخواست تیم لیگ یکی از هوادارانش؛ به بابل نیایید!

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به برنامه ریزی سازمان لیگ برای برگزاری بازی های هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول تیم سپیدرود رشت باید از ساعت 14:15 امروز در بابل به سراغ تیم رایکا برود اما با توجه به شرایط شیوع ویروس بیماری کرونا در کشور، روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اطلاعیه ای جالب و البته آینده نگرانه برای هواداران خود صادر کرده است. در این اطلاعیه آمده است:


” در پی اعلام سازمان لیگ مبنی بر بدون تماشاگر شدن مسابقه رایکای بابل – سپیدرود رشت، روابط عمومی باشگاه سپیدرود از تمامی هواداران سپیدرود درخواست می کند که از سفر به بابل پرهیز کنند.

 

پس از اینکه سازمان لیگ در اطلاعیه ای اعلام کرد: «تمامی مسابقات فوتبال باشگاهی سراسر کشور در رده های مختلف لیگ برتر، دسته اول، دوم و سوم فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.» روابط عمومی باشگاه سپیدرود از هواداران پرشمار سپیدرود می خواهد تا برای تماشای مسابقه سپیدرود – رایکا از سفر به بابل خودداری کنند.

 

از آنجایی که کانون هواداران سپیدرود قصد داشت تا برای حمایت از تیم محبوب سپیدرود با سازماندهی هواداران با چندین دستگاه اتوبوس و وسایل نقلیه شخصی راهی ورزشگاه هفتم تیر بابل شوند، به همین دلیل به جهت حفظ سلامت و بدون تماشاگر برگزار شدن این دیدار از تمامی هواداران تقاضا می شود برنامه سفر خود به مازندران را لغو کنند.

 

کادرفنی، اجرایی و بازیکنان تیم ریشه دار گیلان زمین به پشتوانه این شور پایان ناپذیر در مسابقه خود برابر رایکا برای دفاع از اعتبار سپیدرود بزرگ از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد و چشم انتظار دعای خیر و انرژی مثبت هواداران پرشور و پرشمار رودخروشان گیلان زمین خواهند بود. “


روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت

دیدگاه‌ها