کد خبر : 1670021 | 04 اسفند 1398 ساعت 08:27 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

در 5 وزن دوم بهتر نتیجه می گیریم

محمدی: میدان دادن به جوان‌ها هزینه دارد

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: سطح رقابت های آسیایی در این دوره بسیار بالاست.

محمدی: میدان دادن به جوان‌ها هزینه دارد

به گزارش "ورزش سه"، روز نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا در دهلی نو با یک طلا، یک نقره و 2 برنز برای ایران به پایان رسید. ایران در جدول امتیازی تیمی در پایان روز اول پایین تر از هند قرار گرفت و فعلا شانس اول قهرمانی محسوب نمی شود.


البته امروز با توجه به حضور کشتی گیران باتجربه تری همچون پرویز هادی، مصطفی حسین خانی و جواد ابراهیمی، مربیان تیم ملی امیدوار هستند نتایج بهتری از روز نخست به دست بیاید.


غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره نتایج کشتی گیران در 5 وزن اول به "ورزش سه" گفت: اول از همه این را بگویم که سطح مسابقات کشتی آزاد بسیار بالاست و تیم های مدعی با تمام نفرات اصلی خود به هند آمدند. شما فینال دیروز وزن 65 کیلوگرم را نگاه کنید، فینال مسابقات جهانی در آسیا تکرار شد. در اوزان دیگر هم خیلی از مدعیان حضور داشتند. این کار بچه های ما را سخت می کرد.


وی افزود: در 5 وزن اول می دانستیم کار سختی داریم چون بیشتر نفرات ما جوان بودند. بازهم خدا را شکر در 4 وزن صاحب مدال شدیم و سعی می کنیم در 5 وزن دوم عملکرد بهتری داشته باشیم. هدف ما قهرمانی است و اگر هم نتوانیم به آن برسیم، به هر حال باید بدانیم که میدان دادن به جوان ها هزینه دارد.


محمدی در پایان گفت: هدف اصلی ما در ابتدا کسب سهمیه المپیک در تمام 6 وزن و بعد از آن هم موفقیت در المپیک 2020 است. باید تمرکزمان را روی این مسابقات بگذاریم.

دیدگاه‌ها