کد خبر : 1670026 | 03 اسفند 1398 ساعت 21:46 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

برد حریف پرسپولیس و تساوی رقیب سپاهان در قطر

السد نتوانست مقابل ام صلال به برتری برسد و الدحیل با یک گل تیم الوکره را از پیش رو برداشت.

برد حریف پرسپولیس و تساوی رقیب سپاهان در قطر

به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای هفته پانزدهم لیگ ستارگان قطر، شنبه شب با انجام دو بازی به پایان رسید که در نخستین مسابقه تیم السد که یکی از حریفان آسیایی سپاهان است، از ساعت ۱۷:۱۵ در استادیوم ثانی بن جاسم باشگاه الغرافه، مقابل ام صلال قرار گرفت.

 

السد که در دیدار اخیرش در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با ۳ گل از سد سپاهان ایران عبور کرده بود، در نیمه اول بازی خارج از خانه برابر ام صلال غافلگیر شد و با شکست ۲ بر صفر به رختکن رفت.

 

اما در نیمه دوم شاگردان ژاوی عملکرد بهتری ارائه دادند و دو گل توسط فابیان و نام تائه هی به ثمر رساندند ولی بعد از بردهای متوالی اخیرشان، نتوانستند به پیروزی برسند و به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند تا ۳۱ امتیازی شوند و در رده سوم جدول لیگ ستارگان قطر بایستند.

 

در آخرین بازی این هفته لیگ ستارگان قطر هم تیم الدحیل که حریف آسیایی پرسپولیس ایران است، از ساعت ۱۹:۲۵ در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه مقابل الوکره قرار گرفت و با تک گل هان کوانگ موفق شد از سد رقیب خود عبور کند تا با ۳۶ امتیاز همچنان در صدر جدول بماند.

 

تیم الدحیل در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا با ۲ گل پرسپولیس را شکست داده بود، اما در دومین مسابقه خود در این رقابت‌ها با نتیجه ۲ بر صفر برابر التعاون عربستان شکست خورد.

دیدگاه‌ها