کد خبر : 1670040 | 04 اسفند 1398 ساعت 10:36 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

یک هفته خوب تمرین کردیم اما...

عذرخواهی رسمی آلکس نوری از طرفداران هرتابرلین

سرمربی ایرانی الاصل بعد از باخت تراژیک به کلن در خانه از طرفداران هرتا به صورت رسمی عذرخواهی کرد.

عذرخواهی رسمی آلکس نوری از طرفداران هرتابرلین

به گزارش "ورزش سه"، هرتابرلین در یکی از سخت ترین شکست های تاریخ بوندس لیگا در خانه با 5 گل به کلن باخت تا نقطه منفی دیگری در کارنامه سرمربیگری آلکساندر نوری به ثبت برسد. مربی ایرانی الاصل به فاصله چند روز بعد از برتری مقابل پادربورن با شکستی غافلگیرکننده مقابل کلن نتوانست از فرصت طلایی تثبیت جایگاهش روی نیمکت بهره ببرد.


بعد از این بازی همه در انتظار واکنش آلکس به این نتیجه و اعتراضات پرشمار طرفداران حاضر در ورزشگاه بودند. سرمربی ایرانی الاصل گفت:« هیچ توضیحی ندارم چون یک هفته فوق العاده تمرین کردیم و از هر حیث برای این بازی آماده بودیم اما برخی مواقع در فوتبال اتفاقاتی پیش می آید که قابل پیش بینی نیست».


او ادامه داد:« بار دیگر تاکید می کنم توضیحی برای این بازی و این نتیجه ندارم. از طرفداران هرتا بابت این نتیجه ناامیدکننده عذرخواهی می کنم. امیدوارم فرصتی پیش بیاید تا تیم این عملکرد را جبران کند و دوباره به روزهای خوب بازگردد».


نشست خبری سرمربی هرتا به قدری کوتاه بود که رسانه های آلمانی از عصبانیت شدید آلکس نوری به عنوان یکی از سوژه های مهم بهره بردند، خشمی درونی که نوری سعی می کرد آن را پنهان کند اما نوع صحبت و نگاه های او نمی توانست باعث پنهان شدن این خشم و عصبانیت شود.

دیدگاه‌ها