کد خبر : 1670083 | 04 اسفند 1398 ساعت 12:58 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

مالک گل‌ریحان از خرید این تیم انصراف داد!

مالک جدید باشگاه گل ریحان در کمتر از ۲۴ ساعت از مالکیت این باشگاه انصراف داد و علت آن را ناهماهنگی بین مالک قبلی و مدیرعامل دانست.

مالک گل‌ریحان از خرید این تیم انصراف داد!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که روز جمعه اعلام شد مالکیت باشگاه گل ریحان به شهروز داداشیان منتقل شده و این تیم برای دیدار برابر مس در کرمان حضور دارد، ساعاتی پیش از آغاز بازی داداشیان از مالکیت این تیم انصراف داد تا شوک بزرگی به گل ریحان وارد شود.

 

داداشیان علت کناره گیری اش از تیم گل ریحان را عدم توافق و تفاهم مالک پیشین باشگاه با مدیرعامل آن دانست و اظهار داشت: همراه تیم به کرمان رفتم و با هماهنگی قبلی که با طالبی سرمربی و حسینی کاپیتان تیم داشتم بنا بود پیش از بازی به منظور ارتقای سطح روحی و انگیزه بازیکنان پاداش نقدی پرداخت کنیم. اما ناگهان با درخواست غیر متعارفی از سوی حمزه لو مدیرعامل کنونی مواجه شدم که برایم عجیب بود.

 

وی اضافه کرد: در حالی که توافق های لازم برای این انتقال صورت گرفته بود و صورتجلسه هم امضا شده بود، متاسفانه خارج از توافق از من درخواست مبلغ یک میلیارد تومان پیش از بازی شد که این بسیار عجیب است. 

 

داداشیان بیان داشت: البته این اتفاق باعث شد به حقیقت دیگری پی ببرم و آن هم عدم رضایت مالک باشگاه بابت این نقل و انتقال و عدم هماهنگی لازم بین مدیری که پای صورتجلسه امضا کرد با مالک باشگاه بود. 

 

وی تاکید کرد: برای این تیم و هوادارانش آرزوی موفقیت می کنم و تنها در صورتی حاضر به ادامه همکاری هستم که همه مسائل شفاف باشد.

دیدگاه‌ها