کد خبر : 1670086 | 04 اسفند 1398 ساعت 12:30 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش جالب ونگر به احتمال رکوردشکنی لیورپول

آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال تمایل چندانی ندارد رکورد فوق العاده اش توسط لیورپول شکسته شود.

واکنش جالب ونگر به احتمال رکوردشکنی لیورپول


به گزارش "ورزش سه"، فصل 04-2003 بود که آرسنال تحت هدایت آرسن ونگر در اوج قرار داشت و موفق شد با ثبت رکوردی خیره کننده، بدون پذیرش حتی یک شکست فصل را تمام کرده و با اقتدار تمام فاتح لیگ برتر شود. این رکورد فوق العاده حالا در تیررس یورگن کلوپ و لیورپول قرار دارد و آنها اگر در 12 بازی باقیمانده مغلوب نشوند، تبدیل به دومین تیمی خواهند شد که بدون شکست موفق به کسب قهرمانی شده است. اتفاقاتی که خیلی باب میل آرسن ونگر نیست و البته او لیورپول را لایق چنین دستاوردی می داند.

 

1471401

 

آرسن ونگر گفت: "ممکن است این فصل چنین اتفاقی رخ داده و لیورپول فصل را بدون شکست تمام کند. من لزوما علاقه ای به رخ دادن چنین اتفاقی ندارم، شما همیشه علاقمند هستید تنها خودتان باشید که کاری خاص و ویژه را انجام داده اید، اما من اگر خودم نتوانم چنین کاری بکنم و دیگران موفق به انجام آن شوند، رقیب را مورد ستایش قرار خواهم داد.

 

همیشه امکان دارد تیمی با رکورد شما مساوی کرده یا حتی رکوردی بهتر از آن به ثبت برساند، اما شما علاقمندید حداقل آن تیم لیاقت رسیدن به چنین دستاوردی را داشته باشد. لیورپول تا همینجای فصل نیز فوق العاده عمل کرده است، آنها فصل گذشته نیز فقط در یک دیدار مغلوب شدند و امسال که هنوز این اتفاق رخ نداده است، بنابراین ثبات فوق العاده ای که لیورپول در نتیجه گیری نشان داده، موید آن است که آنها شایستگی حضور در چنین جایگاهی را دارا هستند."

دیدگاه‌ها