کد خبر : 1670088 | 04 اسفند 1398 ساعت 12:48 | 31.6K بازدید | 0 دیدگاه

چراغ سبز ستاره آلمانی برای انتقال به لیورپول

تیمو ورنر، ستاره آلمانی لایپزیش مدعی شد تصور می کند سبک بازی او به درد حضور در ترکیب لیورپول می خورد.

چراغ سبز ستاره آلمانی برای انتقال به لیورپول


به گزارش "ورزش سه"، لایپزیش در این فصل هم در بوندسلیگا و هم در لیگ قهرمانان نتایج درخشانی گرفته و بی شک عملکرد فوق العاده تیمو ورنر یکی از دلایل رقم خوردن این روند بوده است. در ماه های اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال انتقال این ستاره 23 ساله به آنفلید و بازی کردن زیر نظر یورگن کلوپ شنیده شده، اما تیمو ورنر مدعی شد تا تابستان به این مسائل فکر نخواهد کرد.

 

1479535

 

تیمو ورنر گفت: "یورگن کلوپ یکی از بهترین سرمربی های دنیای فوتبال به شمار می آید و اتفاقا او آلمانی هم هست. بسیاری از موارد موید آن است که با توجه به سبک بازی ام، احتمالا من بتوانم در لیورپول عملکرد خوبی ارائه دهم."

 

البته تیمو ورنر مدعی شد به محض اینکه ماجراجویی های لایپزیش در بوندس لیگا و لیگ قهرمانان به پایان رسید، ابتدا فکرش را معطوف به رقابت های جام ملت های اروپا با لباس تیم ملی آلمان خواهد کرد و در ادامه او به فکر آینده نیز خواهد بود.

 

تیمو ورنر در ادامه گفت: "اما من در این مقطع به چنین مسائلی فکر نمی کنم، زیرا هنوز کارهای زیادی در ترکیب لایپزیش دارم که انجام دهم. من هیچ چیزی را رد نمی کنم. ما تابستان مسابقات جام ملت های اروپا را در پیش داریم. من در حال حاضر می خواهم روی آن مسابقات تمرکز کنم. در مورد مسائل دیگر نیز در پایان فصل فکر خواهم کرد."

دیدگاه‌ها