کد خبر : 1670091 | 04 اسفند 1398 ساعت 13:24 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

جرارد: دوست دارم با لمپارد و مورینیو رقیب شوم

استیون جرارد، سرمربی رنجرز از بازگشت به لیگ برتر و رویارویی با سرمربی های بزرگ استقبال کرد.

جرارد: دوست دارم با لمپارد و مورینیو رقیب شوم

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری معتقدند بعد از به پایان رسیدن دوران حضور یورگن کلوپ در لیورپول، استیون جرارد در آینده هدایت مرسی سایدی ها را بر عهده خواهد گرفت. اسطوره مرسی سایدی ها نیز از رقم خوردن این اتفاق استقبال کرده و مدعی شد دوست دارد روزی رقیب فرانک لمپارد و ژوزه مورینیو شود.

 

استیون جرارد گفت: "من فرانک لمپارد را به خاطر مبارزه اش علیرغم محرومیت چلسی از شرکت در بازار نقل و انتقالات تحسین می کنم. من به عنوان یک تیم سابق به او افتخار می کنم.  طبیعتا مقایسه بین من و فرانک وجود خواهد داشت، زیرا در آن زمان که هر دو بازیکن بودیم نیز این شرایط وجود داشت. آیا می توانیم کنار هم بازی کنیم؟ کدام یک از بین ما بهتر بود؟ واقعیت این است که ما در حال حاضر دو شغل کاملا متفاوت را بر عهده داریم.

 

1480281

 

رقبات با لمپارد؟ من مطمئن هستم که فرانک همینگونه فکر می کند، اما من همچنین دوست دارم که با ژوزه مورینیو نیز رقیب شوم. من می دانم که چرا مردم تصور می کنند من می توانم بعد از کلوپ سرمربی لیورپول شوم، زیرا من مدت ها کاپیتان لیورپول بودم و بخش بزرگی از طرفداران می خواهند من به این باشگاه بازگردم.

 

اما من به‌قدری آگاه هستم که بدانم قبل از تصدی این پست باید به قدر کافی آماده باشید. مالکان باشگاه باید فکر کنند که شما گزینه مناسبی هستید. اگر شانس هدایت لیورپول را داشته باشم، می خواهم با بالاترین آمادگی این کار را بر عهده گیرم. شما نمی توانید همه چیز را فصل به فصل برنامه ریزی کنید. آیا من حالا برای هدایت لیورپول آماده هستم؟ شاید اینطور نباشد."

دیدگاه‌ها