کد خبر : 1670159 | 04 اسفند 1398 ساعت 17:23 | 54.9K بازدید | 0 دیدگاه

مهدی: اراده‌ای برای برگزاری بازی نبود

با تعلیق دوباره حضور دو تیم برای حضور در استادیوم، بازی سپاهان و پرسپولیس لغو و به زمان دیگری موکول شد.

مهدی: اراده‌ای برای برگزاری بازی نبود

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که بعد از یک ساعت حضور برای مهیا شدن سپاهانی‌ها و حضور آنها در این جدال در نهایت با نظر جلال مرادی راهی رختکن شدند، لحظاتی پیش از رختکن خارج شدند و به گفته کریم باقری، بازی لغو شده است.

 

با توجه به شیوع کرونا و اعلام سازمان لیگ برتر برای بدون تماشاگر برگزار شدن دیدارهای این هفته، هواداران سپاهانی اعتراض تندی به این موضوع داشتند و در نهایت با حضور در جلوی هتل و ممانعت از عزیمت تیم به سمت استادیوم، چالش بزرگی شکل دادند.


در ادامه با گذشت نیم ساعت از زمان اعلام شده، اتوبوس سپاهان وارد استادیوم شد و این در حالی بود که  جلال مرادی، ناظر بازی از بازیکنان دو تیم خواست راهی رختکن شوند و دقایقی دیگر با حضور در چمن خود را مهیای این بازی کنند.

 

اما لحظاتی پیش در شرایطی که کادر تدارکات تیم در حال خروج از رختکن با جمع آوری وسائل مربوط به بازی بودند، کریم باقری نیز مدعی شد که به گفته کریم باقری این بازی لغو شده است.

 

سهیل مهدی، سرپرست لیگ برتر در این خصوص گفت: ما سه ساعت است که با مسوولان دو تیم در حال صحبت هستیم. ما از سپاهانی‌ها خواستیم که در اتوبوس لباس خود را عوض کنند تا زمان از دست نرود اما دیدید که چطور شد. به نظرم این بود که اراده برگزاری بازی نبود.

 

یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس نیز با حضور جلوی دوربین فوتبال برتر  درباره تصمیم تیمش برای خروج از استادیوم و لغو این بازی گفت: ما طبق برنامه ساعت 14:45 در رختکن بودیم. مسوولان برگزاری بازی نیز شاهد بودند. بعد گفتند که این اتفاق افتاده و به ما گفتند نیم ساعت فرصت بدهند. اما 35 دقیقه شد . فرصت این بود که چند بازیکن حداقل به شکل نمادین وارد زمین شوند ولی حتی تدارکات تیم نیز وارد زمین نشدند.


وی ادامه داد: ما شب گذشته متوجه شدیم که این بازی بدون تماشاگر خواهد بود. سپاهانی ها هم می دانستند که بازی بدون تماشاچی است. تابع یک سری اولویت در جامعه هستیم که بیماری کرونا که آمده باید یک سری مراقبت انجام می شد و اگر در تهران هم بود این شکلی بود. دوست داشتم بازی با تماشاچی باشد ولی این تصمیم از بالا گرفته شد. ما اما آماده بازی بودیم.

 

گل محمدی در ادامه گفت: ما نهایت همکاری را کردیم اما تعجبم اینجاست که سپاهانی وقتی وارد زمین شدند چرا وارد چمن نشدند. هیچ وسیله ای در زمین شان قرار نداشت. واقعا نمی دانم چرا این تصمیم را گرفتند.

 

پیروانی، سرپرست پرسپولیس نیز در اینباره اینطور توضیح داد و گفت: ما هم نمی دانیم چه اتفاقی افتاد. ما طبق قانون راس ساعت در استادیوم حاضر شدیم. قانون می گوید 30 دقیقه صبر کنیم و درصدی تقصیر کار نبودیم. قانون در راس قرار دارد. ما بازی پنج شنبه در پدیده اگر بگویند 5 در استادیوم باشید ما نمی توانیم منکر شویم. دامن زدن به این موضوعات تاثیری ندارد و ما از الان به فکر بازی شهرخودرو هستیم.

دیدگاه‌ها