کد خبر : 1670227 | 04 اسفند 1398 ساعت 20:29 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

لغو بازی ها برای ما خوب نیست اما ...

فشنگچی: باید لیگ را تعطیل کنند

بازیکن باتجربه سرخ پوشان می گوید در نیم فصل اول امسال امتیاز زیادی از دست دادیم که فکر می کنم به مدیریت قبلی برمی گشت اما از نیم فصل دوم توانستیم نتایج خوبی به دست بیاوریم.

فشنگچی: باید لیگ را تعطیل کنند

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین فشنگچی که در دیدار اخیر سرخ پوشان توانست با گل خود مقدمات پیروزی تیمش را مهیا کند درباره دیدار برابر فجرسپاسی گفت: خداراشکر که توانستیم در دقایق پایانی برد شیرینی به دست بیاوریم. حالا از نیم فصل دوم با اضافه شدن این کادر فنی و این مدیریت نیم نگاهی هم به صعود داریم.


او درباره اختلاف امتیاز این تیم در فصل پیش و احتمال صعود به لیگ برتر اما در نهایت ناکامی این تیم گفت: در نیم فصل اول سال قبل شش هفت امتیاز از همه بالاتر بودیم. البته فوتبال همین است و نمی توان آن را پیش بینی کرد و ما هم تمام تلاش مان را کردیم که امسال بهتر عمل کنیم.


او درباره شرایط این روزهای تیمش نیز گفت: در نیم فصل اول امسال امتیاز زیادی از دست دادیم که فکر می کنم به مدیریت قبلی بر میگشت اما از نیم فصل دوم توانستیم نتایج خوبی به دست بیاوریم و به دنبال این هستیم تا بتوانیم همینطور پیش برویم. شاید کسی روی ما برای صعود حساب نکند اما ما همه تلاش مان را می کنیم تا این اتفاق بیفتد.


کاپیتان سرخ پوشان درباره احتمال لغو بازی های لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: در حقیقت برای تیم ما خوب نیست که بازی ها لغو شود چراکه روند تیم ما رو به رشد است و می خواهیم همین طور پیش برویم و فکر می کنم تا عید پنج بازی در پیش داشته باشیم. اما باید این را قبول کنیم سلامتی بازیکنان هم اهمیت زیادی دارد اگر بخواهیم حساب کنیم باید گفت با حدود 36 خانواده در ارتباط هستیم و به همین دلیل من فکر می کنم تا زمانی درمانی برای آن پیدا کنند باید بازی ها را لغو کرد.

دیدگاه‌ها