کد خبر : 1670238 | 04 اسفند 1398 ساعت 21:01 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

این مسائل شبهه برانگیز است

حدادی‌فر: شب بازی چرا داور را عوض کردند!

کاپیتان ذوب آهن مدعی است که گل اول استقلال آفساید بوده و داور در آن اشتباه بزرگی مرتکب شد.

حدادی‌فر: شب بازی چرا داور را عوض کردند!

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن در شرایطی برابر استقلال شکست خورد که آنها روی گل اول حریف معترض هستند. قاسم حدادی فر درباره این دیدار گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت و در نیمه اول خوب نبودیم ولی در نیمه دوم خوب بودیم و بر بازی تسلط داشتیم و موقعیت های خوبی هم داشتیم اما در نهایت سه امتیاز را از دست دادیم.


کاپیتان ذوب آهن درباره عملکرد داور بازی گفت: درباره داوری صحبت کنم گل اول کاملا آفساید بود و به همین دلیل اعتراض داشتیم. با این حال باید این بازی را فراموش کنیم و تلاش کنیم برای دیدارهای بعدی ان شالله موفق عمل کنیم و به نتایج خوبی برسیم.

 

حدادی فر با انتقاد نسبت به تغییر داوری این بازی گفت: در نهایت عدالت برقرار نشد. یک روز قبل از بازی داور را عوض می کنند و اینطور داوری می شود. بازی های دیگر لغو می شود و ما انتظار داریم عدالت برقرار شود.


هافبک ذوب آهن در ادامه صحبت هایش گفت: قبل از بازی داور را عوض کردند و وقتی داور را تغییر می دهند وقتی یک خطای کوچک نیز انجام می شود برای ما شبهه برانگیز است. ما خودمان تعجب کردیم که داور شب بازی عوض شد و بازیکنان ما در شوک بودند و این مسلما در بازی تاثیر می گذارد.

دیدگاه‌ها