کد خبر : 1670245 | 04 اسفند 1398 ساعت 21:33 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

اسماعیلی فر می‌تواند در تیم های بزرگ بازی کند

محمدزاده: به مربی ما آمار غلط داده‌اند

مدافع تیم ذوب آهن اصفهان که با خطا روی هافبک آبی ها باعث به ثمر رسیدن گل دوم این تیم شد از بازیکنان و مجموعه تیم ذوب آهن عذرخواهی کرد.

محمدزاده: به مربی ما آمار غلط داده‌اند

به گزارش "ورزش سه"، وحید محمدزاده در میکسدزون ورزشگاه آزادی درباره دیدار ذوبی ها برابر استقلال گفت: ما بازی خوبی ارائه کردیم و همانطور که همه دیدند در حین بازی موقعیتی به استقلال ندادیم و متاسفانه دو گل بد خوردیم. گل اول که کاملا آفساید بود و گل دوم هم اشتباه من بود که باعث شد به حریف پنالتی بدهم و بابت آن از همه بازیکنان مربیان و مجموعه ذوب‌آهن عذرخواهی می کنم.

 

او ادامه داد: صحبت من با داور دروازه جنوبی ورزشگاه آزادی است او در حالی که می‌توانست در به ثمر رسیدن گل آفساید استقلال دخالت کند و مانع آن شود این کار را نکرد اما زمانی که ما روی همان دروازه گل زدیم گل ما را آفساید اعلام کرد. می خواهم بدانم اگر قرار است او دخالت کند چرا در همه ضربات و موقعیت های آفساید دخالت نمی‌کند؟

 

مدافع ذوبی ها در ادامه درباره سرمربی جدید این تیم گفت: من فکر می کنم به ایشان آمار اشتباه داده اند او فکر می‌کند تیم ما در حال افتادن است و به همین دلیل بازی های خارج از خانه را با تدابیر دفاعی تیم را به زمین می فرستد. در حالی که این قدرت ما نیست و ما میتوانیم مثل بازی با استقلال هیچ فرصتی به حریف ندهیم و در بقیه بازی ها هم همینطور حضور پیدا کنیم و حریف را تحت فشار قرار بدهیم.

 

او در پایان درباره دلخوری دانیال اسماعیلی فر از سرمربی جدید ذوب آهن که گفته بود قائدی می تواند در تیم های اروپایی بازی کند گفت: من دقیقا نمیدانم دانیال چه گفته اما به هر حال همه می‌دانند  مهدی قائدی امسال سال خوبی را پشت سر گذاشته اما این هم باید عنوان شود که  بسیاری از بازیکنان تیم ذوب‌آهن هم می‌توانند در بهترین تیم ها بازی کنند از جمله خود دانیال که می‌تواند در یک تیم خوب خارجی بازی کند.

دیدگاه‌ها