کد خبر : 1670266 | 04 اسفند 1398 ساعت 22:53 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت کاوه و بازیِ قلی‌زاده در باخت شارلروا

شارلروا در حضور یکی از دو ملی پوش ایرانی خود مقابل کلوب بروژ شکست خورد.

غیبت کاوه و بازیِ قلی‌زاده در باخت شارلروا

به گزارش "ورزش سه"، در بازی حساس و ماقبل پایانی هفته بیست و هفتم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم شارلروا که علی قلی‌زاده را مثل دیدارهای گذشته‌اش در ترکیب و کاوه رضایی را در فهرست مسابقه نداشت، از ساعت ۱۷ امشب در استادیوم جان بریدل مقابل تیم صدرنشین کلوب بروژ قرار گرفت.

 

یاران رضایی و قلی‌زاده که بعد از دو پیروزی پیاپی، در هفته قبل برابر رویال آنتورپ متوقف شده بودند، امشب در ثانیه‌های ابتدایی بازی با کلوب بروژ دروازه‌اش را توسط اِدِر بالانتا باز شده دیدند و با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند.

 

تیم شارلروا با شکست مقابل کلوب بروژ ۴۸ امتیازی ماند و به دلیل شکست در بازی رو در رو مقابل استاندارد لیژ، پایین‌تر از این تیم در جایگاه چهارم جدول ژوپیر لیگ قرار گرفت.

 

علی قلی‌زاده، ستاره ریزنقش شارلروا که پس از پنج حضور ثابت در ترکیب شارلروا، در دیدار اخیرشان به‌عنوان یار جانشین وارد زمین شد، امشب ۹۰ دقیقه مقابل کلوب بروژ بازی کرد.

 

کاوه رضایی نیز که به‌عنوان بازیکن قرضی از کلوب بروژ به شارلروا آمده و بهترین گلزن این تیم محسوب می‌شود، بخاطر بندی که در قراردادش مبنی بر عدم بازی برابر تیم اصلی و سابقش دارد، امشب در فهرست مسابقه حضور نداشت و نتوانست برخلاف سه دیدار اخیرشان به میدان برود.

دیدگاه‌ها