کد خبر : 1670313 | 05 اسفند 1398 ساعت 11:00 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

خشم مدافع چلسی از نژادپرستی هواداران تاتنهام

آنتونیو رودیگر، ستاره چلسی که در دربی روز شنبه لندن بین چلسی و تاتنهام با شعارهای نژادپرستانه روبرو شده بود می‌گوید قصد دارد از پسر تازه به دنیا آمده‌اش در مقابل حماقت نژادپرستی محافظت کند.

خشم مدافع چلسی از نژادپرستی هواداران تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو رودیگر، مدافع چلسی که روز شنبه در دیدار چلسی مقابل تاتنهام در دربی لندن با شعارهای نژادپرستانه روبرو شده بود بار دیگر به تقبیح شدید نژادپرستی پرداخته و می‌گوید قصد دارد برای مبارزه با این رفتار زشت به فعالیت گسترده ادامه دهد تا از فرزند پسرش که اخیرا به دنیا آمده در مقابل حماقت نژادپرستی محافظت کند.

 

رودیگر که مدعی شده بود در اوایل فصل در دیدار اول چلسی و تاتنهام با حملات نژادپرستانه از سوی هواداران تاتنهام روبرو شده بود در بازی روز شنبه هم بارها از سوی هواداران تاتنهام هو شد. پلیس البته اعلام کرده که نمی‌تواند ادعاهای رودیگر را تایید کند اما در صورت تایید، طبق قوانین بریتانیا حمله نژادپرستانه به او جرم تلقی خواهد شد.

 

1480613

 

رودیگر در این باره گفت:" نمی‌خواهم به کسی توهین کنم ولی شما سفیدپوستها نمی‌توانید درک کنید که در ذهن من یا دیگر بازیکنان سیاه‌پوست چه می‌گذرد. من تنها هستم. تنهای تنها".

 

ستاره چلسی در ادامه گفت:" اگر به این خاطر من را هو می‌کنید، شما بیچاره هستید. متاسفم. این علامتی است که نشان می‌دهد ما مشکل بزرگی داریم".

 

دیدگاه‌ها