کد خبر : 1670329 | 05 اسفند 1398 ساعت 11:40 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

مطهری و فکری گزینه های محتمل قائمشهر

دربی سرخابی این بار روی نیمکت نساجی

نساجی در سخت ترین روزهای فصل رضا مهاجری سرمربی اش را از دست داد و حالا یک پرسپولیسی و یک استقلالی گزینه های اصلی هدایت نساجی در ادامه فصل هستند.

دربی سرخابی این بار روی نیمکت نساجی

 

به گزارش"ورزش سه" بعد از استعفای رضا مهاجری تمرینات این تیم زیرنظر کادرفنی قبلی و همچنین سیروس دین محمدی پیگیری شد اما مدیران باشگاه نساجی درعین حال به دنبال انتخاب یک سرمربی برای ادامه بازی ها می گشتند. آن ها در نهایت به دو گزینه نهایی رسیده اند و به نظر می رسد یکی از آن ها به عنوان سرمربی بعدی نساجی انتخاب شود.


جلسه امروز


امروز دو جلسه در باشگاه نساجی با دوگزینه مدنظر باشگاه برگزار می شود؛ محمود فکری کاپیتان سابق استقلال و حمید مطهری مربی حال حاضر پرسپولیس و بازیکن سابق این تیم دو گزینه مورد نظر نساجی برای هدایت این تیم هستند. اولین جلسه با فکری و جلسه دوم با مطهری برگزار می شود و گفته می شود که در نهایت باشگاه از میان این دو نفر، یکی را امروز انتخاب خواهد کرد.


سرخ یا آبی


محمود فکری در حال حاضر هدایت تیم خوشه طلایی ساوه در لیگ یک را به عهده دارد و این در حالی است که فصل را با آلومینیوم اراک آغاز کرده بود. با این حال او که اهل جویبار مازندران است در ابتدای فوتبالش سابقه یک فصل بازی در نساجی را دارد. فکری هرچند 5 سال است که سرمربیگری را شروع کرده اما تا قبل از این تمایلی به حضور در لیگ برتر نشان نداده است و این در حالی است که دستکم وقتی نفت مسجد سلیمان را به لیگ برتر آورد می توانست بااین تیم در لیگ برتر حاضر شود ولی او ترجیح داد در لیگ یک مربیگری کند. فکری 50 ساله کارش را هم به عنوان سرمربی از همین تیم  نساجی آغاز کرد. او کاپیتان محبوب استقلالی ها در دهه هشتاد و یکی از پرافتخارترین بازیکنان این باشگاه است.

 

1480633


اما گزینه مربی حال حاضر پرسپولیس و مربی فصل گذشته نساجی  است. حمیدمطهری فصل گذشته و در نیم فصل به همراه مجید جلالی به نساجی آمدند و توانستند عملکرد خوبی را در این تیم داشته باشند. آن ها با وجود شرایط سختی که نساجی داشت تیم را برای اولین بار در لیگ برتر حفظ کردند. او در ابتدای امسال به عنوان دستیار اول یحیی گل محمدی به شهرخودرو رفت و در نیم فصل همراه او به پرسپولیس آمد. مطهری 45 ساله است و در سال های اخیر بیشتر به عنوان مرد اول کادرفنی تیم های مجید جلالی کار کرده است. آن ها پیکان را که آسانسور لیگ برتر بود دو فصل در رتبه ششم لیگ برتر نگه داشتند. او بی شک انتخاب سختی بین حضور در پرسپولیس به عنوان مربی و سرمربیگری در نساجی خواهد داشت با این وجود به عنوان یک مربی جوان و نوگرا می تواند چالش جدید زندگی حرفه ای اش را آغاز کند.

دیدگاه‌ها