کد خبر : 1670331 | 05 اسفند 1398 ساعت 11:51 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

شکایت بادران از کمک‌داور دیدار با آلومینیوم (عکس)

باشگاه بادران از کمک‌داور دیدار با آلومینیوم اراک به صورت رسمی شکایت کرد.

به گزارش ورزش سه، دیدار روز گذشته آلومینیوم اراک و بادران تحت تاثیر اعتراض بادرانی‌ها به داوری این بازی قرار داشت. البته فرهاد کاظمی از قضاوت حمید حاج‌ملک تمجید کرد ولی سرمربی بادران تاکید کرد که عسگر محمدی کمک داور اول این دیدار سرنوشت بازی را با تصمیمات اشتباهاش تغییر داد. بر همین اساس باشگاه بادران از عسگر محمدی به صورت رسمی شکایت کرد.


رضا رهقی سرپرست بادران در گفت‌و گو با ورزش سه، در ارتباط با این موضوع می‌گوید: آقای حاج ملک در این بازی قضاوت بدی نداشت ولی تمام مشکلات ما به‌خاطر عملکرد ضعیف کمک داور اول این بازی بود که یک تنه نتیجه را رقم زد و باعث شکست تیم ما شد. تصاویر بازی هم کاملا مشخص است که چند ثانیه قبل از گل آلومینیوم، توپ از خط طولی عبور می‌کند ولی کمک داور با یک اشتباه وحشتناک پرچم نمی‌زند و همان توپ تبدیل به گل می‌شود. یک پنالتی هم برای تیم ما گرفته نشد و در یک صحنه هم مهاجم ما در موقعیت تک به تک قرار گرفت ولی کمک‌داور به اشتباه آفساید اعلام کرد.


رهقی در قسمت دیگری از حرف‌هایش تاکید می‌کند: نیمکت ما بعد از گل آلومینیوم به کمک‌داور گفت چرا اوت نگرفتی که عسگر محمدی هم در جواب حرف‌های ما گفت:« دلم خواست اوت نگیرم.» او به ادبیاتی زشت و زننده صحبت می‌کرد، فوتبال جای این آدم‌ها نیست که با یک تصمیم اشتباه سرنوشت یک مسابقه را عوض کنند. ما از این داور شکایت کردیم، چنین افرادی باید با محرومیتی طولانی مدت روبرو شوند.


سرپرست بادران می گوید: ما در بسیاری از بازی‌های سرنوشت‌ساز این فصل بابت داوری ضرر کردیم و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد با قاطعیت می گویم که در حال حاضر در صدر جدول قرار داشتیم. در همین بازی رفت برابر آلومینیوم اراک بازیکن آنها در دقیقه نود توپ را با دست به محوطه جریمه برد و آنها با این هند آشکار به گل رسیدند. بهتر است کمیته داوران هم تمام اشتباهات داوری که به ضرر تیم ما بوده را بررسی کند و سپس نظرش را بدهد.

 

1480635

دیدگاه‌ها