کد خبر : 1670361 | 05 اسفند 1398 ساعت 13:20 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

بدون ترس از کروناویروس در آغوش یکدیگر

دبل سیو نجات بخش حسینی برای استقلال

استقلال در حالی موفق به گذر از سد آهنین ذوبی های اصفهان شد که یک بار دیگر دبل سیو دروازه بان آبی ها نقشی مهم در این برد ایفا کرد.

به گزارش "ورزش سه"،سیدحسین حسینی بعد از دو نمایش پرافت و خیز برابر نماینده های عراق و عربستان در لیگ قهرمانان آسیا با انگیزه های متفاوت به لیگ برتر بازگشت بلکه یک بار دیگر طعم کلین شیت را بچشد اما تلاش های او بی نتیجه بود چون در آغاز نیمه دوم باز هم دروازه او به روی مهاجمان رقیب بازشد.


با این وجود اما استقلالی ها در راه برد میلیمتری و نزدیک برابر ذوب آهن مدیون دبل سیو نیمه نخست این دروازه بان هستند چون اگر هنرنمایی سیدحسین در این صحنه نبود چه بسا نتیجه بازی در پایان به جای برد استقلال به شکل دیگری ثبت می شد.


سیدحسین در نیمه دوم هم خیلی اذیت شد به خصوص در صحنه گل دوم و مردود شده ذوبی ها که اگر پرچم کمک اول بالا نمی رفت تا گل نژادمهدی مردود شود یک بار دیگر او اسیر اشتباهات ساختار تدافعی استقلال می شد و گلی دیگر در بیلان کاری اش ثبت می گردید.


به هر ترتیب در پایان بازی وقتی حسینی و چشمی با شادمانی یکدیگر را به دور از ترس ویروس کرونا در آغوش کشیدند می شد فهمید که از زیر بار چه فشاری جان سالم به در بردند! سیدحسین حالا با این بازی و برد می تواند با روحیه ای دوچندان بازی های بدون وقفه خود در ترکیب اصلی استقلال را ادامه بدهد به امید این که بهترین جایگاه در جدول برای آبی ها رقم بخورد.

 

1480677

 

1480678

 

1480679

 

1480680

 


عکس:امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها