کد خبر : 1670367 | 05 اسفند 1398 ساعت 14:03 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

کلاه زردهای ناکام در آستانه روز مهندس! (عکس)

سروش رفیعی و محسن مسلمان از انگیزه بالایی برای تقابل با پرسپولیس بهره می‌بردند اما در نهایت لغو مسابقه، دوئل آن ها با تیم سابق را نیز ناتمام گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از تقابل های ویژه ای که همه انتظار آن را می‌کشیدند، رویارویی مهندس های سابق پرسپولیس با این تیم بود. سروش رفیعی و محسن مسلمان که در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم برای اولین بار هم تیمی شدند و با نمایش های درخشان، از قهرمانی تیم امیر قلعه نویی جلوگیری کردند، این بار در نخستین روزهای نیم فصل دوم در کنار یکدیگر امیدوار به شکست پرسپولیس بودند اما این دیدار لغو شد تا این هدف نیز ناکام بماند.

 

سروش در هفته های اخیر عملکرد خوبی داشته و باتوجه به این که در تابستان گذشته در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفته بود، از انگیزه زیادی برای دیدار با سرخپوشان پایتخت بهره می‌برد. همچنین محسن مسلمان نیز با شرایطی یکسان به این دیدار رسیده بود. او که یک بار آقای پاس گل لیگ برتر هم شد و با پیراهن پرسپولیس دو قهرمانی لیگ را به دست آورد، یکی از ستاره های تیم امیر قلعه نویی به حساب می‌آید و کنترل همزمان این دو بازیکن برای خط هافبک پرسپولیس کار بسیار سختی بود.

 

1480692

 

حالا باید دید در بازی های آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد و آیا مهندس های سپاهان که در آستانه روز مهندس، دیدارشان با پرسپولیس لغو شد، آیا می توانند این بار قهرمانی را به امیر قلعه نویی هدیه کنند یا خیر؟

 

1480693

دیدگاه‌ها