کد خبر : 1670372 | 05 اسفند 1398 ساعت 15:18 | 60.2K بازدید | 0 دیدگاه

از دو پنجره نقل و انتقالاتی

کمیته تعیین‌وضعیت نماینده ایران در آسیا را محروم کرد

با شکایت باشگاه نساجی تیم شهرخودرو خراسان از حضور در دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد.

کمیته تعیین‌وضعیت نماینده ایران در آسیا را محروم کرد

به گزارش "ورزش سه"، پس از انتقال میلاد سرلک و حسن جعفری از تیم نساجی قائمشهر در شهرخودرو خراسان در فصل نقل و انتقالات زمستانی، نساج ها شکایتی تقدیم به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان حاضر در لیگ برتر کردند تا درباره موضوع انتقال این دو بازیکن، تصمیم گیری شود و در نهایت پس از یکی دو ماه این تصمیم گیری انجام و امروز رسما اعلام شد.

 

اعلام رای مربوط به این شکایت به نوعی می توان گفت شهرخودرویی ها را نقره داغ کرد چرا که در مهمترین قسمت این رای به مدت دو پنجره از حضور در بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران محروم شدند. در رای اعلام شده صراحتا آمده است که باشگاه شهرخودرو از ثبت قرارداد با هر بازیکن جدیدی (اعم از بازیکن داخلی و بین المللی) به مدت دو دوره زمانی کامل و متوالی نقل و انتقالات محروم می گردد.

 

به غیر از این موضوع، آنها همچنین در جرائم مالی تعیین شده برای دو بازیکن نامبرده نیز شریک هستند و باید در پرداخت جریمه 79 میلیارد و 238 میلیون و 590 هزار ریالی بابت غرامت، هزینه دادرسی و مابه التفاوت بابت هزینه دادرسی در حق فدراسیون  فوتبال به صورت شراکتی با بازیکنان مورد نظر محکوم شدند.

 

در رای کمیته تعیین وضعیت آمده است این رای به مدت 7 روز زمان دارد تا در صورت اعلام تجدیدنظر خواهی بازیکنان و باشگاه شهرخودرو خراسان در کمیته استیناف مورد بررسی دوباره قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها