کد خبر : 1670377 | 05 اسفند 1398 ساعت 14:19 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

لبریز شدن کاسه صبر پاریسی ها از سرمربی آلمانی

هواداران پاری سن ژرمن روز گذشته در جریان بازی با بوردو علیه توماس توخل سوت های اعتراضی سر دادند.

لبریز شدن کاسه صبر پاریسی ها از سرمربی آلمانی

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی شب گذشته از هفته 26 لوشامپیونا در پارک دو پرنس میزبان بوردو بود و به زحمت و با نتیجه 4-3 به پیروزی دست یافت. پیش از شروع و به هنگام اعلام نام توماس توخل، بخش های زیادی از ورزشگاه علیه او سوت های اعتراضی سر دادند. این اولین اعتراض علنی پاریسی ها از سرمربی آلمانی بود. آنها به خصوص از شیوه تاکتیکی توخل در بازی برابر بوروسیا دورتموند انتقاد داشتند. دیداری که مائورو ایکاردی نیمکت نشین بود و پی اس جی 2-1 شکست خورد تا برای صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیاز به پیروزی در بازی برگشت داشته باشد.

 

 

1474935

 

 

پی اس جی در لیگ فرانسه 13 امتیاز نسبت به تیم دوم فاصله دارد ولی هواداران یک حذف دیگر در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را بر نمی تابند. فصل گذشته پی اس جی با شکست برابر منچستریونایتد وداعی تلخ با لیگ قهرمانان داشت و در صورت ناکامی مجدد، توماس توخل قطعا شغل خود را از دست خواهد داد. او تا 2021 با پی اس جی قرارداد دارد ولی ناصر الخلیفی مدیر پی اس جی حذف زودهنگام دیگر در لیگ قهرمانان را تحمل نخواهد کرد.

 

در جریان بازی با دورتموند نیز توخل با ایکاردی به مشکل خورد. نام ستاره آرژانتینی در میان یازده بازیکن اصلی نبود که این مساله، خشم شدید او را موجب شد. در فرانسه بر این اعتقادند که توخل در مدیریت کردن ستاره های بزرگ رختکن تیمش مشکل دارد و به همین دلیل اخیرا با امباپه، نیمار و ایکاردی دچار تنش شده است.

 

 

1454898

 

دیدگاه‌ها