کد خبر : 1670399 | 05 اسفند 1398 ساعت 15:45 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

10 مرد بلند شوند و خواستار تغییر شوند

آذری: اساسنامه تغییر نکند فوتبال ما همین است

سعید آذری معتقد است 10 نفر از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال باید به پا خیزند و مقدمات تغییرات اساسنامه را کلید بزنند.

آذری: اساسنامه تغییر نکند فوتبال ما همین است

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل فولادی ها که در روزهای اخیر با رسانه ای کردن نامه ای به ایرادات اساسنامه فدراسیون فوتبال اشاره داشت در این باره می گوید: با توجه به اختیاراتی که همین اساسنامه برای اعضای مجمع تعیین کرده است این اعضا می توانند با خواندن اساسنامه نسبت به اصلاح آن اقدام کنند. این اساسنامه که بنده تنها 30 مورد از ایرادات آن را نوشتم و ایراداتی دیگر هم دارد نیاز به اصلاح دارد و چنانچه 9 نفر دیگر هم این درخواست را داشته باشد و دبیرکل محترم هم تایید کنند اعضای محترم فدراسیون و مجمع، موظف هستند از اولین جلسه، رفع ایرادات را آغاز کنند.

 

او درباره اصلاح اساسنامه و رفع ایرادات قبل یا بعد از انتخاب گفت: این دیگر به هیات رئیسه و اعضای مجمع بر می گردد که چه تصمیمی بگیرند و اتفاقی که می افتد این است که انتخابات انجام شود وقایعی که شما در فوتبال هستید همین هاست و اصلاحاتی صورت نمی گیرد و فوتبال نوگرا و فوتبالی که رسانه ها به دنبال ایجاد تحول در آن هستند با این اساسنامه اتفاقی نمی افتد.  

 

او ادامه داد: متاسفانه روز قبل دیدیم که چه فاجعه ای اتفاق افتاد. نمونه همین فاجعه را در فینال جام حذفی قبلی دیدیم. یک فوتبال بی سر و سامان و لجام گسیخته، که متاثر از اساسنامه فعلی است. این اساسنامه به کسانی اجاره مدیریت می دهد که به قوانین مدیریت و اصول روز فوتبال و ... هیچگونه اشرافی ندارند و این را می توان از رزومه افراد فهمید. این را من در حالی می گویم که حدود یک ماه پیش، یک نامه ای نوشتم و از جامعه فوتبال خواستم بیایند ثبت نام کنند و در مجمع شرکت کنند اما متاسفانه کسی نیامد. همین اساسنامه به حضور آنها رضایت داده است.

 

آذری در ادامه گفت: همین چیزهایی که گفتم باعث شده تا فوتبال ما به این روز بیفتد. شما همین تیم های لیگ قهرمانان آسیا را ببینید. چه اتفاقی افتاده که این هفته فقط یک امتیاز گرفتیم؟ تیم امید ما حذف شده است. تیم بزرگسالان اوضاع خوبی ندارد و چالش هایی هم برای این تیم در بازی های پیش رو وجود دارد. ما با این اساسنامه نمی توانیم کاری در فوتبال بین المللی بکنیم. من می گویم اول این اساسنامه درست شود سپس مطابق آن انتخابات فدراسیون فوتبال شود.

 

مدیرعامل فولاد خوزستان حرف های خود را اینگونه تمام می کند: من وظیفه ام را به عنوان یک عضو مجمع انجام دادم و نامه ام را هم رسانه ای کردم. حالا اگر اعضای دیگر مجمع خواستند این ضعف ها برطرف شود خودشان با دبیرکل کل ارتباط بگیرند که نگویند من این کار را شخصا پیگیری کردم تا به نتیجه برسد. من تنها کاری که می توانم بکنم این است که کاغذهایی آماده کنم که  جای 10 امضا داشته باشد و به همکارانم خواهم داد، روی سایت باشگاه فوتبال و یا صفحه اینستاگرامم می گذارم اگر کسانی خواستند برایشان می فرستم. تا الان چند نفر از دوستان خواستند. به عنوان پایان حرف هایم باید بگویم این قضیه 10 مرد می خواهد(خارج از بحث جنسیتی) تا دنبال ایجاد تغییرات مثبت در اساسنامه باشند.

دیدگاه‌ها