کد خبر : 1670412 | 05 اسفند 1398 ساعت 16:53 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

نماینده های رشت در لیگ یک؛ ناکامی در پایین جدول

دو نماینده شهر رشت در لیگ یک ناکام هفته لقب گرفتند تل سیر نزولی را طی کنند.

نماینده های رشت در لیگ یک؛ ناکامی در پایین جدول

به گزارش "ورزش سه" هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول امتیازی برای رشتی ها در بر نداشت تا رشتی ها ناکام هفته لقب بگیرند. رشت به همراه دو نماینده خود در این هفته امتیازی را به اندوخته هایشان اضافه نکردند تا بیست و پنجمین ایستگاه را با دستانی خالی ترک کنند.

 

تقابل خزرنشینان در بابل جذاب ترین بازی هفته از آب در آمد جایی که شاگردان رحمان رضایی میزبان یاران دست نشان بودند. پرگل ترین دیدار هفته به کام سپیدرودی ها خوش نبود. گیلانی ها  تقابل را به مازنی ها باختند و دو گل زدند ولی سه گل دریافت کردند.

 این روز ها ظاهرا سپیدرود سوار بر آسانسوری شده که به سمت پایین سیر می کند! بعد از سقوط به لیگ یک اکنون سرخ پوشان رشتی در قعر جدول دسته پا می زنند و بیانگر این است که اگر دیر بجنبند باید مجددا به لیگی برگردند که از آنجا سیر صعودی خود را آغاز کرده  و تخته گاز به لیگ برتر رسیده بودند.

 

هرچند روز گذشته دیگر نماینده شهر رشت نیز طعم شکست را چشید ولی حال و روز بهتری نسبت به سپیدرودی ها دارند. تیم مدعی هفته های اول یعنی داماش در این هفته میزبان مدعی و صدرنشین حال حاضر لیگ یک بود. مس رفسنجان که در راه صعود گام برمی دارد موفق شد داماش را نیز شکست دهد.

باخت لاجوردی پوشان پنجمین شکست آن ها از هفت بازی اخیرشان را رقم زد تا روند نزولی داماشی ها ادامه پیدا کند.

 

 اوضاع فوتبال رشت آنچنان تعریفی ندارد. هردو تیم شهر نتایج مطلوبی کسب نمی کنند تا هواداران رشتی نگران تر از قبل لیگ یک را دنبال کنند.

دیدگاه‌ها