کد خبر : 1670413 | 05 اسفند 1398 ساعت 16:55 | 69.9K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار به لیورپول؛ نه گفتن به رئال و بارسا سخت است

پل اینس ستاره سابق منچستریونایتد و لیورپول معتقد است که حفظ ستاره های فعلی یک چالش بزرگ برای لیورپول خواهد بود.

هشدار به لیورپول؛ نه گفتن به رئال و بارسا سخت است

به گزارش"ورزش سه"، لیورپول مدافع عنوان قهرمانی اروپا و صدرنشین بلامنازع لیگ برتر انگلیس است و به احتمال فراوان قهرمانی این فصل انگلیس نیز خواهد شد. قرمزها در لیگ قهرمانان نیز شانس اصلی قهرمانی هستند.

 

 

1470847

 

 

پل اینس ستاره سابق این باشگاه در مورد وضعیت این تیم به لیورپول اکو گفت:« کاری که کلوپ و بازیکنان لیورپول در حال انجام دادنش هستند، استثنایی است ولی تیم های بزرگ ممکن است یک سال قهرمان شوند و سال دیگر نه. لیورپول امسال هم شانس قهرمانی اروپا را دارد ولی بهتر است به عقب نگاه کنند و ببینند برای رسیدن به چنین جایگاهی چه کاری انجام داده اند.»

 

اینس ادامه داد:« اینکه لیورپول برای حفظ تیم کنونی و بهتر شدن در آینده چه برنامه ای دارد، تعیین کننده خواهد بود. حفظ تیم کنونی دشوار است. ستاره های جوان زیادی در لیورپول چهره شدند ولی فوتبال مرتب در تغییر است. به کوتینیو نگاه کنید که چگونه لیورپول را به مقصد بارسا ترک کرد. این اتفاق می تواند دوباره تکرار شود. مثلا اگر رئال و بارسا به سراغ فن دایک بیایند، پاسخ منفی دادن به آنها دشوار خواهد بود.

گاهی تیم های قهرمان، قربانی موفقیت خودشان می شوند. بازیکن اشباع می شود و به دنبال چالشی دیگر می رود و اگر رئال و بارسا طرف حساب شما باشند، چگونه می توان پاسخ منفی داد؟ باید دید لیورپول با این چالش بزرگ چه خواهد کرد.»

 

 

1477249

دیدگاه‌ها