کد خبر : 1670420 | 05 اسفند 1398 ساعت 17:20 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

تیاگو: گواردیولا سختگیرترین مربی دنیاست

تیاگو آلکانتارا ستاره بایرن مونیخ، پپ گواردیولا را مربی می داند که برایش تمرین و بازی تفاوتی ندارند.

تیاگو: گواردیولا سختگیرترین مربی دنیاست

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو متولد ایتالیا است و دوران کودکی اش نیز در برزیل سپری شد ولی در آکادمی لاماسیا بارسلونا بود که یادگیری فوتبال را آغاز کرد. او سال 2013 بارسلونا را به مقصد بایرن مونیخ ترک کرد و در 7 سال گذشته یکی از ستاره های باشگاه مونیخی بوده است.

سال گذشته شایعاتی مبنی بر بازگشتش به بارسلونا هم به گوش می رسید ولی قراردادش را تمدید کرد.

 

 

1479562

 

 

تیاگو به ایندیپندنت گفت:« پسر من باواریایی است. او اینجا متولد شده و به اینجا احساس تعلق خاطر دارد. بایرن بیش از اینکه یک باشگاه بین المللی باشد، یک باشگاه خانوادگی است. جایی که شما در آن به سادگی احساس در خانه بودن می کنید. در بایرن به آسانی دوست پیدا می کنید و به اینجا وابسته می شوید. همیشه گفته ام که بایرن برای من حکم خانه را دارد.»

 

 

Thiago Alcantara Pep Guardiola

 

 

پپ گواردیولا:« شانس کار کردن با مربیان بزرگی را داشته ام ولی گواردیولا بدون شک سخت‌گیرترین و جدی ترین شان بوده است. از این حیث او در دنیا نظیر ندارد. برای پپ تمرین اهمیت بالایی دارد و در آن بسیار سختگیر است. او به شما یاد می دهد چگونه فوتبال تان را بهتر کنید و پیشرفت کنید. من در بارسلونا شیوه بازی به سبک و فلسفه این باشگاه را یاد گرفتم ولی مابقی بر عهده خودم بود و در بایرن با یک سبک بازی متفاوت آشنا شدم. ژن برزیلی که در من وجود دارد نیز در سبک بازی من دیده می شود و شیوه فوتبالم تنها نشات گرفته از بارسلونا نیست.»

 

 

 

دیدگاه‌ها