کد خبر : 1670421 | 05 اسفند 1398 ساعت 17:23 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

قائدی برگ برنده ایران در هفته سوم؛

هفته مهم آسیا با بازگشت ستاره‌های مصدوم

نفرات اثرگذار چند تیم آسیایی از این هفته به رقابت های لیگ قهرمانان اضافه می شوند.

هفته مهم آسیا با بازگشت ستاره‌های مصدوم

به گزارش "ورزش سه"، پس از یک هفته استراحت، تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و پیگیری مسابقات داخلی کشورهای مختلف، از هفته آینده بار دیگر آسیا کانون دیدارهای حساس بین تیم های مختلف خواهد بود و دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان به پایان خود نزدیک می شود.

 

اتفاق جالبی که در منطقه غرب آسیا می افتد، بازگشت چند ستاره به ترکیب تیم های مختلف است که جذابیت این مسابقات را بیش از پیش می کند.

 

عمر السومه، ستاره سوری تیم الاهلی عربستان پس از اینکه در 2 بازی از جمله مقابل استقلال ایران به میدان نرفت، آماده بازی شده و این هفته برابر الشرطه عراق بازی می کند. ایگور کورنادو، مهاجم برزیلی تیم الشارجه امارات هم که بازی مقابل التعاون و پرسپولیس را از دست داد، برای دیدار با الدحیل قطر آماده است.

 

1480772

 

3 مورد دیگر از این بازگشت ها که برای فوتبال ایران اهمیت دارد، یکی مهدی قائدی است که در بازی هفته اول مقابل الشرطه مصدوم شد و حالا با حضور در لیگ برتر، می تواند مقابل الوحده امارات بازی کند.

 

1480774

 

دیگر مورد اما لئاندره تاوامبا است. مهاجم کامرونی و تاثیرگذار تیم التعاون عربستان که پس از گذراندن دوره مصدومیت می تواند در هفته سوم آسیا مقابل پرسپولیس ایران بازی کند. اما سومین بازیکن نیز از تیم های رقیب ایران خواهد بود. لئاندرو سوزا، مهاجم برزیلی تیم شباب الاهلی امارات، برای بازی کردن مقابل شهر خودرو در هفته سوم لیگ قهرمانان مشکلی ندارد و به میادین برمی گردد.

 

1480773

دیدگاه‌ها