کد خبر : 1670425 | 05 اسفند 1398 ساعت 18:08 | 48.8K بازدید | 0 دیدگاه

شادی گل هالندی دردسرساز در اروگوئه (عکس)

شادی گل سنگربان باشگاه سرو لارگو اروگوئه که به سبک ارلینگ هالند بود، برای او و تیمش به قیمت از دست رفتن پیروزی تمام شد.

به گزارش "ورزش سه"، دروازه‌بان تیم سِرو لارگو در دسته اول فوتبال اروگوئه به خاطر شادی گل تحریک‌آمیزش در بازی مقابل تیم ناسیونال تیمش را به دردسر انداخت.

این دروازه‌بان که واشینگتون آگره نام دارد، پس از به گل رسیدن تیمش در نیمه اول، شادی گلی مشابه به شادی گل ارلینگ هالند مهاجم تیم بوروسیا دورتموند در بازی هفته گذشته مقابل پاری‌سن‌ژرمن انجام داد. او سال ها گلر پناریول دشمن دیرینه ناسیونال بود و با این نحوه شادی گل خشم هواداران رقیب را برانگیخت و به همین دلیل از سوی داور مسابقه کارت زرد گرفت.

 

 

1480798

 

1480799

 

 

این کارت زرد در ادامه بازی ضربه سنگینی به تیم سرو لارگو زد چون آگره در آخرین دقیقه بازی به خاطر ارتکاب یک خطا که منجر به پنالتی شد، کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد.

از آنجایی که تیم سرو لارگو هر سه تعویض خود را انجام داده بود، یکی از مدافعان میانی این تیم مجبور شد درون دروازه بایستد اما او نتوانست مانع به گل رسیدن تیم میزبان شود. به این ترتیب تیم سرو لارگو در آستانه کسب پیروزی، برد را با تساوی 2-2 عوض کرد.

 

 

1480796

 

1480797

 

 

این اولین بار نیست که آگره با رفتارهایش سعی در زخم زدن به ناسیونال داشته است. او سال گذشته هم یکسری رفتارها و حرکات نشان داد تا دشمنی‌اش را با ناسیونال نشان دهد و به همین دلیل هم با هشدار رئیس باشگاه سرو لارگو مواجه شد. اکنون آینده این دروازه‌بان اروگوئه‌ای در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

آگره در دور دوم رقابت‌های جام لیبرتادورس و در تساوی 1-1 مقابل تیم پالستینوی شیلی هم اخراج شده بود که در آن بازی نماینده اروگوئه 5 بر یک باخت.

 

 

1480800

 

دیدگاه‌ها