کد خبر : 1670431 | 05 اسفند 1398 ساعت 18:31 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

نیمه‌نهایی لیگ‌برتر فوتسال؛ کامبک گیتی‌پسند و برد مس

دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال عصر امروز (دوشنبه) و در ساوه و ورامین برگزار شد.

نیمه‌نهایی لیگ‌برتر فوتسال؛ کامبک گیتی‌پسند و برد مس

به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، دور رفت نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال امروز(دوشنبه) با پیروزی تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند اصفهان در بازی‌های خارج از خانه همراه بود.

 

در ورامین از ساعت‌ها قبل شایعاتی مبنی بر عدم برگزاری بازی ستارگان ورامین و مس سونگون به دلیل مخالفت شورای تامین به گوش می‌رسید اما در نهایت این بازی راس ساعت ۱۶ استارت خورد.

 

بازی دو تیم در نیمه اول با تک گل فرهاد فخیم به سود مس سونگون به پایان رسید. این درحالی است که فخیم به دلیل اعتراض به داور در یک صحنه دیگر با کارت زرد مواجه شد تا بازی برگشت دو تیم در تبریز را از دست بدهد و بازی به همین دلیل برای دقایقی متوقف شد. با شروع نیمه دوم این مسی‌ها بودند که موفق شدند گل دوم را هم وارد دروازه مهمان خود کنند و توسط مسلم اولاد قباد دروازه مجتبی نصیری‌نیا را باز کردند. دقایقی بعد سعید تقی زاده گل سوم را به ثمر رساند. پس از این گل پاورپلی ستارگان با درخشش علیرضا صمیمی در دروازه مس همراه شد اما درنهایت ستارگان موفق به گل‌زنی شد و توسط نجف زنگی اختلاف را به حداقل رساند اما دقایق بعدی مسی‌ها به گل چهارم و پنجم رسیدند تا این بازی را با یک برد شیرین به پایان برسانند.

بازی تیم‌های سن ایچ ساوه و گیتی پسند اصفهان نیز به دلیل هم رنگ بودن پیراهن دروازه بان سن ایچ با داور با تاخیر ۱۵ دقیقه‌ای استارت خورد. در نیمه اول این بازی سن ایچ با تک گل فرشید نادری حریف قدرتمند خود را با شکست روانه رختکن کرد. با شروع نیمه دوم فرشید نادری بار دیگر دروازه گیتی پسندی ها را باز کرد و چند دقیقه بعد پیمان حفیظی هم اخراج شد تا کار گیتی پسندی‌ها برای برگشت به بازی دشوار شود. در شرایطی که گیتی پسند یک بازیکن کمتر داشت علی مروتی برای بار سوم دروازه این تیم را باز کرد اما پس از این سه گل گیتی پسند به خود آمد و در عرض سه دقیقه سه گل وارد دروازه میزبان خود کرد تا شرایط را برابر کند.

 

محمدرضا سنگ سفیدی و سعید عباسی(۲بار) در این دقایق برای گیتی پسند گلزنی کردند تا شاگردان حمید بی‌غم به طرزی معجزه واری به بازی برگردند و از اشتباهات سن‌ایچ و عدم تمرکز این تیم نهایت بهره را ببرند. در ادامه سن ایچ برای برتری مجدد تلاش کرد اما گیتی پسند بازگشت خود را رویایی کرد و با زدن گل چهارم توسط مرتضی عزتی شگفتی سازی در ساوه را تکمیل کرد. در حالی که گیتی پسد با هت تریک عباسی ۵ گله شد سن ایچ اختلاف را به حداقل رساند اما حمید احمدی و محمدرضا سنگی سفیدی تیر خلاص را وارد دروازه سن ایچ کردند و با زدن گل‌های ششم و هفتم یک برد شیرین را برای اصفهانی‌ها رقم زدند.

دیدگاه‌ها