کد خبر : 1670439 | 05 اسفند 1398 ساعت 18:51 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

دی لیخت: تا ۱۵ سالگی یک هافبک بازی‌ساز بودم

ماتیاس دی لیخت، ستاره هلندی یوونتوس، مدعی شد که تا سن ۱۵ سالگی در پست هافبک بازی‌ساز بازی می کرده است.

دی لیخت: تا ۱۵ سالگی یک هافبک بازی‌ساز بودم

به گزارش "ورزش سه"، ماتیاس دی لیخت یکی از پرحاشیه‌ترین بازیکنان در نقل و انتقالات تابستانی بود؛ این ستاره هلندی تا آستانه انتقال به بارسلونا نیز پیش رفت اما در نهایت یونتوس را به‌عنوان تیم جدید خود انتخاب کرد. عملکرد دی لیخت در ابتدای فصل با انتقادات فراوانی همراه شد اما رفته رفته او در ترکیب بیانکونری جا افتاده است.

 

به نظر می‌رسد که دی‌لیخت در بازی چهارشنبه شب یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیون در ترکیب تیم مائوریتزیو ساری به میدان خواهد رفت. این ستاره هلندی در مصاحبه با سایت یوفا گفت: " تا ۱۵ سالگی به عنوان یک بازی ساز به میدان می رفتم. من در پست هافبک گل ها و پاس گل های زیادی به ثبت رساندم. با این وجود بعد از آن به من گفته شد که بهتر است در پست مدافع به میدان بروم.

 

در ابتدا دوست نداشتم به عنوان یک مدافع به میدان بروم. حالا اما میبینم که بازی در پست هافبک به من کمک کرده است تا مدافع بهتری باشم. من از پیشرفت خودم راضی هستم. "

 

 

1448609

 

 

دی لیخت درباره بازی با لیون در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: " من به اندازه کافی در مورد آنها می دانم. دو نفر از هم تیمی های من در تیم ملی در آنجا بازی می کنند؛ ممفیس دپای و کنی ته‌ته. وقتی در آژاکس بودم مقابل آنها بازی کردم بنابراین استادیوم و باشگاه شان را می شناسم. فکر می کنم آن ها بازیکنان جوان زیادی دارند و قدرتمند هستند. به این معنا که آنها شبیه آژاکس هستند زیرا می توانند برای رشد بازیکنان جوان کمک کنند. با این وجود یووه قوی ترین تیم ایتالیا است ما می خواهیم حمله کنیم و برنده شویم."

دیدگاه‌ها