کد خبر : 1670440 | 05 اسفند 1398 ساعت 18:47 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

همه گزینه‌های تاکتیکی زیدان مقابل منچسترسیتی

زین الدین زیدان در غیاب ادن هازارد باید تیمش را چهارشنبه شب برابر منچسترسیتی به میدان بفرستد.

همه گزینه‌های تاکتیکی زیدان مقابل منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد ستاره بلژیکی و گران ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید فصل کابوس واری را داشته است. سومین مصدومیت فصل به این معناست که ادامه فصل را از دست می دهد چرا که احتمال این که تا پایان فصل بازی کند، خیلی کم است.

برای بازی با منچسترسیتی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و در غیاب هازارد، چهار بازیکن می توانند جانشین وی شوند: ایسکو، گرت بیل، وینیسیوس و رودریگو گوئس هر چند که گزینه های دیگری نظیر یوویچ، خامس و لوکاس واسکز هم شانس دارند اما احتمال بازی کردنشان کمتر است.

 

 

1480816

 

 

زیدان در این فصل نشان داده که در بازی های بزرگ ترجیح می دهد که با چهار یا پنج هافبک بازی کند. به این ترتیب می توان گفت که حضور کاسمیرو، فده والورده و تونی کروس در ترکیب قطعی است.

اگر رئال با چهار هافبک بازی کند، از میان مودریچ و ایسکو یکی بازی می کنند و اگر قرار باشد که تیم با پنج هافبک بازی کند، هر دو بازی می کنند. زیدان سیستم 1-5-4 را در این فصل در سه بازی تست کرده است: دو بار مقابل اتلتیکو و یک بار مقابل والنسیا. به این ترتیب بنزما تنها مهاجم نوک تیم خواهد بود.

 

 

1480815

 

 

اگر زیدان بخواهد از سیستم 2-4-4 استفاده کند، یکی از میان وینیسیوس، رودریگو گوئس، گرت بیل و یوویچ زوج بنزما خواهند بود. البته یکی دیگر از گزینه ها استفاده از سیستم 3-3-4 است که برای بازی های کم اهمیت تر مناسب است و به این ترتیب احتمال این که وینیسیوس در سمت چپ و رودریگو یا بیل در سمت راست قرار بگیرند، بیشتر است. به هر صورت باید دید که تصمیم نهایی زیدان برای دو بازی حساس پیش رو مقابل سیتی و بارسا در یک هفته آینده چیست.

 

 

1480814

دیدگاه‌ها