کد خبر : 1670441 | 05 اسفند 1398 ساعت 19:02 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش به خبری که ممبینی اشتباها اعلام کرد؛

تاکید فدراسیون؛ بازی‌ها لغو نیست، فقط بدون تماشاگر

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه بازی های 10 روز آتی لغو شده، به ابهام این روزهای فوتبال ایران درباره برگزاری دیدارها افزود.

تاکید فدراسیون؛ بازی‌ها لغو نیست، فقط بدون تماشاگر

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر و پس از شیوع ویروس کرونا در ایران، ماجرای تصمیم نهادهای مرتبط در مورد نحوه مدیریت و برگزاری مسابقات ورزشی حاشیه ساز شده است. در مهم ترین مورد، تیم های لیگ برتری فوتبال با این معضل دست و پنجه نرم می کنند.


طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، مقرر شد 3 دیدار باقی مانده از هفته بیستم لیگ برتر روز 4 اسفند (دیروز) بدون حضور تماشاگران برگزار شود. این موضوع برای تیم های میزبان ناراحت کننده بود اما جدی ترین واکنش در اصفهان دیده شد؛ جایی که سپاهان در دیدار با پرسپولیس به زمین نرفت و بازی مهم این دو تیم با تصمیم مسئول برگزار کننده، لغو شد.

 

حالا ابهام جدید در این زمینه، مربوط به بازی های هفته بیست و یکم لیگ برتر است که طبق برنامه باید روزهای 8 و 9 اسفند برگزار شوند. در مورد این بازی ها صحبت های مختلفی شده بود و حتی تیم های متضرر شده دیروز مثل سپاهان هم نگران بودند که قانون بازی بدون تماشاگر در هفته بعدی رعایت نشود و بازی ها کلا لغو شود.

 

با این تفاسیر، عصر امروز صحبت های هدایت ممبینی پس از جلسه ویژه ای که درباره بازی سپاهان و پرسپولیس در فدراسیون تشکیل شد، شائبه جدیدی را به وجود آورد. ممبینی درباره بازی های آتی گفت: وزارت ورزش اعلام کرده بود کلیه مسابقات ورزشی از امروز دوشنبه به مدت 10 روز کلا تعطیل است و بعد از این 10 روز فکر می کنم تصمیمات جدیدتری در صورت لزوم گرفته می شود.

 


این صحبت های عضو هیئت رئیسه فدراسیون باعث شد همه تصور کنند بازی های هفته بیست و یکم رسما لغو شده و تصمیم قبلی تغییر کرده است. اما سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ این موضوع را تکذیب و اعلام کرد بازی های هفته بیست و یکم مثل سه دیدار دیروز، بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

 

همچنین امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: براساس آخرین ابلاغیه و تصمیم گیری صورت گرفته رقابت‌های هفته‌های آتی لیگ برتر، لیگ یک، دو و سه تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. براین اساس، تغییری در تصمیم مورد اشاره گرفته نشده است.

دیدگاه‌ها