کد خبر : 1670442 | 05 اسفند 1398 ساعت 19:12 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

لوک شاو:

کیفیت آنتونی مارسیال باورنکردنی است

لوک شاو، ستاره انگلیسی منچستریونایتد، تمجید ویژه ای از دو هم تیمی خود انجام داد.

کیفیت آنتونی مارسیال باورنکردنی است

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد دیروز در چهار چوب رقابت های هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس میزبان واتفورد بود و در نهایت موفق شد با سه گل حریف خود را شکست دهد. خرید جدید و پرتغالی شیاطین سرخ یعنی برونو فرناندز در بازی دیروز بهترین بازیکن تیمش بود و آمار یک گل و یک پاس گل را به ثبت رساند.

 

عملکرد فوق‌العاده برونو فرناندز باعث شد که ستاره انگلیسی این تیم به تمجید از او بپردازد. لوک شاو گفت: " برونو تأثیر گسترده ای داشته است. او فقط مدت کوتاهی در اینجا بوده اما احساس می کند که زمان زیادی در اینجا حضور داشته است. او قصد دارد قابلیت رهبری خود را در اینجا به نمایش بگذارد و به تیم کمک کند. او در حال حاضر برای ما می درخشد و دیدن این موضوع بسیار عالی است."

 

 

1480499

 

 

 

لوک شاو درباره درخشش آنتونی مارسیال نیز گفت: " کیفیت آنتونی باور نکردنی است. اگر او به سختی کار کند و به خود اعتقاد داشته باشد، می تواند یکی از بهترین ها باشد. او این توانایی را دارد که بتواند کارهای خاصی را انجام دهد که خیلی ها قادر به انجام آن نیستند اما او قطعاً کسی است که می تواند این کار را انجام دهد. من برایش خوشحالم. امیدوارم که بتواند گل های خود را تداوم ببخشد زیرا ما به آن نیاز داریم. "

 

 

1449998

دیدگاه‌ها