کد خبر : 1670448 | 05 اسفند 1398 ساعت 19:26 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ‌برتر والیبال مردان و زنان تعطیل شد

به دلیل شیوع ویروس کرونا در ایران، لیگ‌برتر والیبال مردان و زنان تعطیل شد.

لیگ‌برتر والیبال مردان و زنان تعطیل شد

به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، با توجه به شیوع ویروس خطرناک کرونا در ایران، امروز (دوشنبه) سازمان لیگ فدراسیون والیبال جلسه فوق‌العاده‌ای را با حضور مدیران عامل باشگاه‌های حاضر در لیگ جهت تصمیم گیری در مورد مسابقات لیگ برگزار کرد که نتیجه آن تعطیلی مسابقات لیگ‌برتر والیبال مردان و زنان ایران بود.

 

منوچهر پورحسن رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در این‌ مورد به ایسنا گفت: ابتدا قرار بود لیگ پس از ۱۰ روز تعطیلی آغاز شود، اما با توجه به اینکه سلامتی جامعه و بازیکنان برای ما مهم است، همه بازی‌های لیگ‌برتر مردان و زنان به صورت کامل تعطیل شد.

 

او در پاسخ به این سوال که با توجه به این موضوع، نماینده ایران برای مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا چگونه ‌معرفی خواهد شد؟ توضیح داد: در بخش بانوان هیچ نماینده‌ای‌ نخواهیم داشت و برای بخش مردان هم فعلا مشغول رایزنی با AVC هستیم تا ببینیم اصلا رقابت‌‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا برگزار خواهد شد یا خیر.

پورحسن افزود: مسابقات قهرمانی آسیای باشگاه‌ها در تایلند است که این‌ کشور‌ نیز مانند ‌چین، ایران، ژاپن و ... درگیر ویروس کرونا است. حال باید منتظر ماند و دید آیا اصلا این رقابت‌ها برگزار می‌شود یا خیر؟ فعلا باید منتظر تصمیم AVC (فدراسیون‌ والیبال آسیا) باشیم.

دیدگاه‌ها