کد خبر : 1670452 | 05 اسفند 1398 ساعت 19:53 | 46.4K بازدید | 0 دیدگاه

موضع مثال زدنی یوونتوس در مورد لغو بازی اینتر

آندره آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس حفظ سلامتی مردم را اولویت تیمش در شرایط فعلی دانست.

موضع مثال زدنی یوونتوس در مورد لغو بازی اینتر

به گزارش "ورزش سه"، دیدار هفته آتی یوونتوس مقابل اینتر تاثیر بسزایی در تعیین تکلیف قهرمانی این فصل سری آ خواهد داشت. علیرغم رقابت دیرینه طرفین، اخباری در مورد احتمال برگزاری این دیدار پشت درهای بسته منتشر شده و اگرچه رخ دادن این اتفاق به وضوح به ضرر یوونتوس خواهد بود، اما آندره آنیلی مدعی شد آنها این تصمیم را خواهند پذیرفت.

 

1318720

 

آندره آنیلی گفت: "من معتقدم که اولویت برای سیستم کشور باید حفظ سلامتی عمومی باشد. با در نظر گرفتن این فرض، گفتگو با طرفین ذینفع باید انجام شود، اما هر تصمیمی باید در مسیر محافظت از سلامت عمومی اخذ شود. قطع سیستم ورزشی و لغو بازی ها دشوار است. این برنامه به دلیل تصمیمات گذشته منتفی بوده و مجددا برنامه دوباره دشوار است. اما اگر چنین تصمیمی گرفته شود، ما آن را خواهیم پذیرفت.

 

برگزاری مسابقه ای مانند یوونتوس برابر اینتر در ورزشگاهی متفاوت بسیار پیچیده است. من بابت این اتفاقات متاسفم، زیرا لیگ ایتالیا تحت تاثیر این نبرد تاریخی قرار می گیرد، اما اولویت حفظ سلامتی عمومی است."

 

آندره آنیلی همچنان در مورد شایعاتی که در مورد اولویت نبودن مائوریتسیو ساری در ابتدای فصل برای هدایت یوونتوس منتشر شده نیز گفت: "ما ساری را می خواستیم و او را به خدمت گرفتیم. کونته نمادی از یوونتوس است، او فاتح چندین اسکودتو و لیگ قهرمانان اروپا با یوونتوس شده است. از این منظر کونته خود یوونتوس است. ما با او رابطه‌ای دوستانه با او داریم، اما تیمی حرفه ای هستیم."

دیدگاه‌ها