کد خبر : 1670457 | 05 اسفند 1398 ساعت 20:24 | 56K بازدید | 0 دیدگاه

جانلوکا دی مارتزیو:

چرا انتقال رونالدو به یوونتوس منتفی شد؟

جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار مشهور ایتالیایی از دلایل لغو انتقال کریستیانو رونالدو به یوونتوس سخن گفت.

چرا انتقال رونالدو به یوونتوس منتفی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، 15 سال قبل از اینکه کریستیانو رونالدو به عنوان یکی از بهترین های تاریخ فوتبال و با قراردادی 100 میلیون یورویی از رئال مادرید راهی یوونتوس شود، می توانست لباس بیانکونری را بر تن کند اما این اتفاق رخ نداد. جانلوکا دی مارتزیو خبرنگار ایتالیایی مدعی شد او در بدو سفر به پرتغال متوجه کیفیت بالای رونالدو شده، اما در نهایت اتفاقاتی اجازه انتقال او به تورین را نداده است.

 

1476168

 

جانلوکا دی مارتزیو گفت: "من متوجه کیفیت رونالدو شدم و توانایی های او را کشف کرده بودم. فکر می کنم او نهایتا سه بار برای اسپورتینگ لیسبون به میدان رفته بود که من رونالدو را شناختم. لوجیانو موجی از من خواسته بود برای تماشای بازی ریکاردو کوارشما راهی پرتغال شوم که من متوجه کیفیت بالای رونالدو شدم.

 

من در همان مقطع نیز نوشتم که کریستیانو رونالدو به زودی به یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال بدل خواهد شد. قرار بود مارسلو سالاس در ازای جذب رونالدو راهی اسپورتینگ شود. من رونالدو را برای انجام تست های پزشکی به تورین بردم، اما این عملیات به پایان نرسید، زیرا سالاس نپذیرفت راهی پرتغال شود. او قصد داشت به فوتبال آمریکای جنوبی بازگردد. به همین دلیل انتقال رونالدو به یوونتوس منتفی شد و او مدتی بعد به پیشنهاد یونایتد پاسخ مثبت داد."

دیدگاه‌ها