کد خبر : 1670469 | 05 اسفند 1398 ساعت 21:58 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

ستین: ناپولی؟ این بهترین سناریو برای شروع است

کیکه ستین، سرمربی بارسلونا ابراز امیدواری کرد که این تیم در خانه ناپولی موفق به گلزنی شود.

ستین: ناپولی؟ این بهترین سناریو برای شروع است

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا بعد از برد پرگل و روحیه بخش در بازی ابتدای هفته خود مقابل ایبار و صعود به صدر جدول رقابت های لالیگا، حالا فردا باید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف ناپولی برود. به طور قطع قهرمانی در چمپیونزلیگ هدف اصلی بلوگرانا در فصل جاری خواهد بود.

 

کیکه ستین دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش برابر ناپولی شرکت کرد و گفت: " همه تیم‌ها قصد دارند بیشترین تلاش خود را انجام دهند. این یک مسابقه چالشی خواهد بود. ما قبلاً قابلیت‌های آنها را دیدیم و مطمئن هستیم که ناپولی با بهترین نسخه خود پا به دیدار برابر بارسا می گذارد.

 

 

1479770

 

 

شکی نیست که این اولین بازی من در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان مربی خواهد بود و انگیزه‌های فراوانی دارم. شروع در چنین استادیوم پر شوری یک اتفاق احساسی برای من است. سناریوی بهتری برای شروع وجود ندارد و فکر می‌کنم که بازی مهیجی خواهد شد."

 

ستین درباره ایده بارسا برای بازپس گیری سریع توپ نیز گفت: " من نمی‌دانم این اتفاق ۶ یا ۸ ثانیه طول می کشد اما ایده ماست و موضوع بسیار مهمی است. همچنین در بازی برابر ناپولی و دیدارهای بعدی نیز از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. می‌خواهیم بازی شجاعانه ای را به نمایش بگذاریم و در خانه حریف گلزنی کنیم؛ حتی اگر بازی با نتیجه تساوی تمام می شود."

 

ستین در تمجید از لیونل مسی نیز گفت: " این یک واقعیت است که مسی ۱۴ یا ۱۵ سال بهترین بوده است. هرگز فوتبالیستی را نخواهیم دید که در این مدت طولانی بتواند سطح خود را حفظ کند. با این وجود پیش از این از دیدن بازی‌های کرایو و مارادونا نیز لذت برده بودم."

 

 

1480140

 

 

ستین در واکنش به ویروس کرونا که به ایتالیا نیز آمده گفت: " برای همه کسانی که در معرض این ویروس قرار گرفته‌اند آرزوی صبر و قدرتمند بودن می کنم. من برای خودم هم نگران هستم. در اینجا فقط درجه حرارت بدن ما را اندازه گرفته و مورد ارزیابی قرار دادند."

دیدگاه‌ها