کد خبر : 1670471 | 05 اسفند 1398 ساعت 22:38 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: فرم فوق العاده لواندوفسکی؟ جای نگرانی نیست

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، می‌گوید که به جوانان تیمش برای دیدار برابر بایرن اعتماد کامل دارد.

لمپارد: فرم فوق العاده لواندوفسکی؟ جای نگرانی نیست

به گزارش "ورزش سه"، چلسی فردا شب در یکی از جذاب ترین بازی های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان بایرن مونیخ خواهد بود. شاگردان فرانک لمپارد با پیروزی دلچسب در بازی ابتدای هفته برابر تاتنهام به استقبال دیدار مهم فردا خواهند رفت؛ موضوعی که انگیزه های آن ها را افزایش داده است.

 

فرانک لمپارد دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با بایرن گفت: " یادم نمی آید خیلی گفته باشم که تیمم علاقه زیادی به ریسک کردن داشته باشد. این بازی دو قسمت دارد و ما باید در هر دو آنها با تمرکز کامل به میدان برویم. همانطور که در خط حمله خطرات زیاد ایجاد می‌کنیم، باید در فاز تدافعی نیز خوب عمل کنیم."

 

 

1480844

 

 

لمپارد در ادامه گفت: "بزرگ ترین وظیفه من در بازی فردا نگه‌داشتن تیم در بالاترین سطح است. قطعاً در بخشی از بازی فردا سختی خواهیم کشید چرا که نمایش بایرن با توپ باور نکردنی است. توانایی و وحدت آنها باعث شده که حالا در صدر جدول بوندس لیگا قرار داشته باشند. بایرن باشگاهی است که به دلیل قدرت و ساختارش، به مشکلات زیادی غلبه می کند. احترام زیادی برای آن ها قائل هستیم. بایرن می‌تواند هر سال به مقام قهرمانی چمپیونزلیگ برسد اما وظیفه ما در بازی فردا متوقف کردن آنها خواهد بود.

 

من با جوانان تیم صحبت خواهم کرد اما کاملاً به آنها اعتماد دارم. اوضاع در مرحله حذفی فرق می کند و آنها تنها در مرحله گروهی به میدان رفته اند. شاید تجربه بایرن را نداشته باشیم اما اینجا هستیم تا بر آنها غلبه کنیم. این رقم زننده جذاب ترین داستان ها در ورزش است."

 

لمپارد درباره عملکرد رابرت لواندوفسکی نیز گفت: " جای نگرانی نیست. او سال ها در چنین سطحی بوده است. من بازی های زیادی از بایرن را تماشا کرده ام. او بازیکن ممتاز آن هاست اما بایرن بازیکنان خطرناک دیگری نیز دارد. "

 

 

 

1454159

دیدگاه‌ها