کد خبر : 1670472 | 05 اسفند 1398 ساعت 22:37 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

متئو کواچیچ: لیگ برتر از بوندسلیگا دشوارتر است

متئو کواچیچ، ستاره کروات چلسی مدعی شد آنها روش حضور در بازی های بزرگ را می دانند.

متئو کواچیچ: لیگ برتر از بوندسلیگا دشوارتر است


به گزارش "ورزش سه"، چلسی فردا شب در دیداری دشوار در لندن پذیرای بایرن مونیخ خواهد بود. متئو کواچیچ در نشست خبری پیش از بازی مقابل بایرن مونیخ اذعان داشت بازیکنان باتجربه چلسی همیشه با بازیکنان جوان تر در ارتباط هستند و آنها فردا شب می خواهند توانایی هایشان را به نمایش بگذارند.

 

1416139

 

متئو کواچیچ گفت: "تقریبا هر روز با بازیکنان کم تجربه تر صحبت می کنیم، آنها حالا پس از بازی های بزرگ لیگ برتر به این موضوع عادت کرده اند. فردا فقط یک بازی بزرگ دیگر پیش رو داریم، فقط باید سعی کنیم از حضور در این مرحله لذت ببریم، حضور در این مرحله زیباست. فردا می توانیم مانند آنچه مقابل تاتنهام نشان دادیم را برابر بایرن مونیخ تکرار کنیم.

 

کلید برتری مقابل بایرن مونیخ؟ من نمی دانم. ما امروز بازی حریف آ را تحلیل خواهیم کرد. سرمربی چلسی نقاط قوت حریف و شرایطی که می توانیم به آنها صدمه بزنیم را به ما نشان می دهد. بوندسلیگا به اندازه لیگ برتر دشوار نیست و آنها بیشتر از ما استراحت می کند. ما آماده می شویم تا جایی که ممکن است به بایرن آسیب بزنیم.

 

من خوش شانس بودم که برای باشگاه بزرگی مانند رئال مادرید بازی کردم. من قهرمان لیگ قهرمانان شده ام و از این بابت خوشحالم، اما از بازیکنان در این مورد سوال نمی شود. همه دیدارها برای ما یک بازی بزرگ است. ما سعی خواهیم کرد برنده شویم، تیم ما امسال می تواند کارهای بزرگی انجام دهد. در صورت امکان می خواهیم این مرحله را پشت سر بگذاریم. ما می توانیم تبدیل به تیم بزرگی شویم. تجربه چندانی نداریم، اما می دانیم چگونه در بازی های بزرگ به میدان برویم و ما فردا این موضوع را نشان خواهیم داد."

دیدگاه‌ها