کد خبر : 1670512 | 06 اسفند 1398 ساعت 09:40 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

سلطانی‌فر: سرخابی‌ها نیمه اول سال آینده واگذار می‌شوند

بنا بر اعلام وزیر ورزش، واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال نیمه اول سال آینده انجام خواهد شد.

سلطانی‌فر: سرخابی‌ها نیمه اول سال آینده واگذار می‌شوند

به گزارش "ورزش سه" به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در مجمع باشگاه استقلال که عصر دوشنبه در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، با بیان اینکه در فرآیند خاصی هستیم که باید زمینه های لازم برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی را فراهم کنیم، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با تمهیداتی که بعمل آمده مراحل تکمیلی را انجام بدهیم و وضعیت املاک و دارایی‌ها مشخص شود تا به امید خدا در نیمه اول سال آینده با توافق وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان خصوصی سازی، این واگذاری را انجام دهیم.

 

سلطانی فر تصریح کرد: خوشبختانه شفافیت مالی و روند صحیح مدیریتی و تعیین و تکلیف بدهی ها و مالیات ها وضعیت خوبی را برای واگذاری استقلال و پرسپولیس فراهم کرده است.

 

وی تاکید کرد: خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس یک اتفاق خوب ملی است. اگر یک روز زودتر هم امکانپذیر باشد، این واگذاریی را سریعتر انجام می دهم چرا که راه توسعه فوتبال پرسپولیس و استقلال واگذاری آنها به بخش خصوصی است. تردید ندارم این بخش می تواند به خوبی موجب توسعه و سامان بیشتر این دو باشگاه شود.

 

سلطانی فر همچنین گفت: تا زمانی که این باشگاه ها دولتی اداره می شوند، مشکلات آنها ادامه دار خواهد بود و ما دوست و همراه بخش خصوصی هستیم.

 

در جلسه مجمع باشگاه استقلال گزارشهای حسابرسی شرکت استقلال منتهی به خرداد امسال به تصویب اعضا رسید.

 

دیدگاه‌ها