کد خبر : 1670528 | 06 اسفند 1398 ساعت 11:20 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

صادق صادقی کاپیتان نفت:

ویروس کرونا بازیکن و غیر بازیکن نمی‌شناسد

کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می‌گوید در دیدار با شهرخودرو، بازی در ورزشگاه بدون تماشاگر بسیار توی ذوق می‌زده و حس و حال فوتبال را از همه بازیکنان گرفته بود.

ویروس کرونا بازیکن و غیر بازیکن نمی‌شناسد

به گزارش "ورزش سه"، صادق صادقی کاپیتان تیم نفت مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما درباره دیدار با شهر خودرو گفت: بازی سختی داشتیم، خیلی زود به گل رسیدیم و تیم حریف فشار آورد. فکر می‌کنم به هیچ وجه عادلانه نبود که بازی را ببازیم و باید با امتیاز از مشهد باز می‌گشتیم.


صادقی افزود: در دو بازی قبل مقابل شهرخودرو نباخته بودیم و در جام حذفی نیز شکستشان داده‌ بودیم، کادرفنی برنامه ریزی خیلی خوبی انجام داده بود و اگر کمی دقت و تمرکز خود را در دقایق پایانی حفظ می‌کردیم، مطمئن باشید با امتیاز از بازی خارج می‌شدیم. به هیچ وجه ناامید نیستیم و برای کسب سهمیه همچنان تلاش خواهیم کرد، از هواداران خونگرم مان بابت این باخت عذر می‌خواهیم و قول می‌دهیم در دیدارهای آتی جبران کنیم.

 

وی درباره دیدار بدون تماشاگر  به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا گفت: تصمیم خوبی است اما ما بازیکنان و دیگر اعضای تیم هم در معرض چنین ویروسی هستیم و ای کاش که راه حلی انتخاب شود تا جان و سلامت بازیکنان نیز در خطر نباشد، این ویروس بازیکن و غیر بازیکن نمی‌شناسد، قطعا باید فکری به حال بازیکنان و اعضای تیم هم بشود. بازی بدون تماشاگر هیچ لذتی نخواهد داشت، درست است که ما در ورزشگاه بدون تماشاگر امام رضا(ع) به میدان رفتیم اما اصلا حس و حال بازی نبود چرا که فوتبال برای تماشاگر است و بدون آن‌ها لذتی ندارد.

دیدگاه‌ها